Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Jag skulle väldigt gärna vilja ta mig en tur:tummenupp
Dock skall jag köra syrran ner till stan vid 16 tiden, annars är jag fri

Jag e lätt på o ut o burna lite me! ska bara fixa ngt litet kärv med hojen... hoppas vädret håller i sig!

fan blir sen som fan ner. och det är väl inget ovanligt med det. Men om någon ser detta som skall köra så släng ett sms till mig vart ni åker ifall ni inte är kvar när jag kommer ner.

Missade ju rätt hejdlöst som sagt så jag sticker till krossen såvida inte björn ser mitt sms och hinner svara innan jag drar mig ditåt

Last edited:
Satt och tittade igenom massa gamla bilder på datorn och hittade en hoj jag kände igen:tummenupp . bilden är från 2004 tror jag. var det samma ägare på den då?:va

Last edited by a moderator:
doro skrev:
2408586 Satt och tittade igenom massa gamla bilder på datorn och hittade en hoj jag kände igen:tummenupp . bilden är från 2004 tror jag. var det samma ägare på den då?:va
Vart tog du detta kort någonstans ???:va De är sant,,jag har haft den sen 2003...men va tråkig den ser ut där..:yoparty :confused: :confused:

Jag och Doro drar oss ut en sväng och kör. Vet inte vart eller något men ring någon av oss om någon blir åksugen. Möts nog upp nere i stan om 30 min typ

drar ut och kör en sväng nu. hör av er om någon hänger på!

numret hittar ni på listan!:tummenupp

Det regnade lite idag :( dessvärre fick mobilen stryka med ser det ut som, men allt annat verkat klara sig. ca 3 liter vatten fick jag ur tröjan när jag kom hem:tummenupp

3 liter bara? ungefär som din tank då eller :P
Shit, måste va jobbigt att behöva tanka hela tiden? en annan klarar ju nästan 30 mil innan reserven :yoparty

Kul att vi blev några idag iaf!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...