Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Plåtslagarn skrev:
2364897 Hänger du ofta där? :tungan Får vi se dewil i "carbonfiber-edition" snart...

jag bor ju på gångavstånd så ibland känns det som man e där för ofta!
Bidde ingen carbonfiber edition utan den billigare "schlager-varianten" me silverflakes. Tog mitt förnuft till fånga. Dummt o köpa asfräck hjälm innan man kan köra ordentligt!:tungan

Slutar de regna är ja på i eftermiddag!
är det fortfarande shell ullevi vid 17:30 som gäller?????:va

mofoMx skrev:
2365084 Slutar de regna är ja på i eftermiddag!
är det fortfarande shell ullevi vid 17:30 som gäller?????:va
Annars är det bara att komma upp emot kungälv och köra :tungan
Hur som helst är det inget regn här än så länge, ser ut att regna gött på de som går gång nu :D han med nr 703 har mycket håriga axlar eller något alltså :rolleyes:

Last edited:
Kvist skrev:
2365106 Annars är det bara att komma upp emot kungälv och köra :tungan
Hur som helst är det inget regn här än så länge, ser ut att regna gött på de som går gång nu :D han med nr 703 har mycket håriga axlar eller något alltså :rolleyes:

Vänta du, regnet kommer säkert :hihi

Haha såg också den håriga stackarn på tv nyss, han borde ju bli ett antal kg tyngre i regn :D

peteR1000 skrev:
2365148 Vänta du, regnet kommer säkert :hihi

Haha såg också den håriga stackarn på tv nyss, han borde ju bli ett antal kg tyngre i regn :D

Inget regn här, jag skall ju köra hoj, då faller inget regn:tummenupp
Ja han förlorade ju fan 2:e platsen och 3:dje med för den delen, stackars norrmannen:pannkyss

Nu åskar det ganska redigt, men fortfarande inget regn, det ser ut att dra ut emot marstrand och lämna mig orörd precis som väntat:rolleyes: :tomten

Last edited:
Küngen skrev:
2365008 <:D denna måste ses!

är det sol får ni dra ner visiren, jag kommer se ut som en mänsklig disko-boll!:yoparty

du kan väll skicka mig ett mess så jag har ditt nummer, jobbar till 20 ikväll om ni fortfarande e ute då.
Will/ 0703- 600 261

Inget förändrat idag angående körning?
Inge skoj att köra 3 mil och sedan är ingen där, det har börjar regna här hemma precis.

har en sak att betjänna:D .... fick för första gången en illröd gubbe ståendes mitt i vägen( eller rättare sagt springades ut i vägen ) tror inte han gillar att man wheelar utanför hans radhus...:va

doro skrev:
2363458 shell ullevi går nog men lär ju vimla av batongar runt själv a stadion:D

jag måste bara säga det. vad var det jag sa?!:D var tydligen ganska mycket där. hoppas dem int var allt för stygga mot er:pannkyss .... att dem alltid skall förstöra det roliga vi har:mad: :argpådato

doro skrev:
2365948 jag måste bara säga det. vad var det jag sa?!:D var tydligen ganska mycket där. hoppas dem int var allt för stygga mot er:pannkyss .... att dem alltid skall förstöra det roliga vi har:mad: :argpådato

så köp en 660 då! om du nu vill ha en ;)

Köp min!

doro skrev:
2365948 jag måste bara säga det. vad var det jag sa?!:D var tydligen ganska mycket där. hoppas dem int var allt för stygga mot er:pannkyss .... att dem alltid skall förstöra det roliga vi har:mad: :argpådato

:D :D :D
attachment.php

Last edited by a moderator:
tur att jag inte hängde med!! skulle nog ha fått böter!!!!!! :tungan

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!