Bauen
72# Sladdar över allt med noll koll
Hi hi hi hi hi... Ni menar den goda (glassen) som finns där....Rasorblade skrev:2348046Hela GP är avstängt...blir det kiosken (Bauens raggarställe)i hörnet istället.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hi hi hi hi hi... Ni menar den goda (glassen) som finns där....Rasorblade skrev:2348046Hela GP är avstängt...blir det kiosken (Bauens raggarställe)i hörnet istället.....
SmacK skrev:2348892hmm ser ut å torka upp. nån som vill terrorisera lite?
Yes! Tar på mig och åker nu...... Glasskiosken innan GP, för dom bygger nog om på GP!SmacK skrev:234893820.00 runt gp då elle? Om de inte börjar tokregna...
Plåtslagarn skrev:2348901Dagens projekt i garaget! Jag o mofoMx har fixat(tror jag) hans läckande topp och justerat ventiler....![]()
gick det bra?? nu får du hjälpa mig!!!mofoMx skrev:2348972tackar ödmjukast för hjälpen....kommer snart nåt finteller gott till dig!!!!
![]()
NANO skrev:2349001gick det bra?? nu får du hjälpa mig!!!
Självklart är du välkommen!_isak__ skrev:2349065Hänger gärna med och kör i helgen om de blir bra väder. Aldrig kört med er innan men hoppas de e ok![]()
Plåtslagarn skrev:23492072 motardåkare jag känner som vi kan kalla "Plitslagarn och Smäck" har haft en kvällsmotardkörning i stadens alla tunnlar...![]()
"Smäck" som är en duktig bakhjulsåkare tyckte det var lite svårt att svänga och köra på bakhjulet genom hela Götatunneln!![]()
Tror att Muggens filmprojekt blir svårt att genomföra annat än på natten då det känns trångt att köra 2 på bredd/bakhjulet när det är bilar i tunneln. Tänk då när 30 idioter ska försöka wheeeela där......![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |