Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Yepp, man tackar för gårdagens körning å grillning!!! :tummenupp

Hoppas på varmt & klart väder i morrn... :yoparty :yoparty :yoparty

Hmmmm....... serut som om ni har kul med motarerna i GBG. Kanske skulle skafa mig en sådan igen :rolleyes:

Sugen så in i helvete men då är man på G till landvetter för en vecka ifrån motard, hur ska det gå? :tomten

jahaja ni e ute hos mig o åker stod o kika ut genom förnstret hemma i kärna när ni gled förbi :p Kunde ju ha svängt in hadde jag la kunnat fixat kaffe :p fast ni var ju ett gäng hehe

//Jocke

Jahapp... Fet med tack till alla som var med idag!!! :Bugar

Skitkul var det!!!

Nu syns vi inte på 3 månader, men jag kommer att fortsätta spamma här på SH :)

Kör nu som faan!! ;) :7peta

Peace!!!

C U in September!!! :yoparty

SATAN VA KUL DET E ME MOTARD! varför va jag så dum o köpte en sporthoj som första hoj? (har iofs aldrig påstått mig vara smart)....

så nu fick jag det sagt åxå

Pöss på er allihop

Mr_SoaP skrev:
2193868 SATAN VA KUL DET E ME MOTARD! varför va jag så dum o köpte en sporthoj som första hoj? (har iofs aldrig påstått mig vara smart)....

så nu fick jag det sagt åxå

Pöss på er allihop

Du hörde ju inte av dig igen eller fattade du kanske inte att det var jag som messade tidigare idag? :)
Trevligt att hinna ifatt er på väg emot marstrand, jag kanske inte är den personen som går fram och börjar tjöta direkt men trevlig liten tur det jag var med på.
Får bara försöka få till det på bakhjulet :gnissla , var ingen större ide att visa sina dåliga kunskaper idag kännde jag

Kvist skrev:
2193900 Du hörde ju inte av dig igen eller fattade du kanske inte att det var jag som messade tidigare idag? :)
Trevligt att hinna ifatt er på väg emot marstrand, jag kanske inte är den personen som går fram och börjar tjöta direkt men trevlig liten tur det jag var med på.
Får bara försöka få till det på bakhjulet :gnissla , var ingen större ide att visa sina dåliga kunskaper idag kännde jag

Bara å öva.......det gör jag... :D Studsar fram

Lördags-turen.. 27/5... :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
Tog några kort. :yoparty :yoparty :yoparty

Last edited by a moderator:
är det någon som e sugen på at köra lite idag söndag??? vid 14:00????? :confused: :confused:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph