Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

peteR1000 skrev:
2378446 Blir det nåt åka idag eller? vädret verkar ju inte riktigt kunna bestämma sig, har kommit ett par ordentliga skurar men har torkat upp ser det ut som.

jag hoppar dagens körning.....måste pilla isär bromsjä#*len:mad: på crossen!

kör hårt:yoparty

mofoMx skrev:
2378499 jag hoppar dagens körning.....måste pilla isär bromsjä#*len:mad: på crossen!

kör hårt:yoparty

hehe...låter ju kul :rolleyes:

Kör nog bara en sväng direkt efter jobbet istället då. Ska nog försöka få bort baklampan och byta glödlampa som jag antar sitter überpissigt när jag har varit och kletat skit där...:huvet

jag åker så att jag är på gp vid 18:00. ball om någon mer skulle komma, kanske lite öva på krossen?

doro skrev:
2378586 jag åker så att jag är på gp vid 18:00. ball om någon mer skulle komma, kanske lite öva på krossen?

gissar på att du redan hunnit dra men det börja just regna här i partille så jag åkte hem direkt...

wohoooo:yoparty
tror fan ja fick ordning på bromsen.....
men fan va blött att provköra:skrämd

blev en liten tur. drygt 3 timmar. regnade lite på oss på krossen men sedan när jag och kvist drog in mo götet körde vi ifrån de. hamnade på arken och gissa vad?????? ja just de, jag lyckades växla till 3:an och hålla kvar den:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty ( självklart på slangen )

doro skrev:
2379364 blev en liten tur. drygt 3 timmar. regnade lite på oss på krossen men sedan när jag och kvist drog in mo götet körde vi ifrån de. hamnade på arken och gissa vad?????? ja just de, jag lyckades växla till 3:an och hålla kvar den:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty ( självklart på slangen )

Snyggt jobbat! Nu ska jag inte wheela mer med yamahan iaf. Ifall nåt skulle hända...

doro skrev:
2379364 blev en liten tur. drygt 3 timmar. regnade lite på oss på krossen men sedan när jag och kvist drog in mo götet körde vi ifrån de. hamnade på arken och gissa vad?????? ja just de, jag lyckades växla till 3:an och hålla kvar den:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty ( självklart på slangen )

Bilderna mannen!! :7peta

Ja fan bilder vill vi ha Doro:tuttar
Tack för en skön körning idag både Rasor och Doro, nu skall jag sova som ett barn på julaftonsnatten:tomten

Kvist skrev:
2379582 Ja fan bilder vill vi ha Doro:tuttar
Tack för en skön körning idag både Rasor och Doro, nu skall jag sova som ett barn på julaftonsnatten:tomten

fan att jag alltid missar när ni drar till krossen å tar kort/filmar :argpådato
satt hemma å slö meckade halva dagen bara för att jag inte orkade ut å köra sj, så kunde jag åkt till krossen istället

doro skrev:
2380924 ja, högupplöst är det enda man kan säga om bilderna på dig. ser ut som ett sträck över skärmen:hihi :blah

Faan alla har weelieavatarer med bilder som jag tagit........ska nog ta ut en avgift hädanefter. Fotoalteljé Rasorblade:D

doro skrev:
2380924 ja, högupplöst är det enda man kan säga om bilderna på dig. ser ut som ett sträck över skärmen:hihi :blah

Det är ju så när man öser på på 3:an vettu :arsele
Jag fick till ett par ganska långa repor iaf tycker jag:rolleyes:

Hallå :tungan Alla Motartd nissar bli de nån körning på Torsdag ??:va :va Eller ska nån ut ikväll å köra en kort tur ???:yoparty :yoparty

You did!!:tummenupp :pannkyss

Var var du igår!! Vi var på krossen!!:confused: :rolleyes:[/QUOTE]

ja va tvungen å fixa crossen!!!
å sen provköra i ösregnet:mad:
har nog allllldrig blivit så blöt tidigare!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti