crillepille64 skrev:2334806vi han med 2 varv sen kom vakten.![]()
eller 3-4 varv innan man vurpade

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
crillepille64 skrev:2334806vi han med 2 varv sen kom vakten.![]()
Duke Gollum skrev:2334878Ja de sabla bögvakterna ska då ställa till det, vem fan tipsar dem varje gång egentligen?![]()
doro skrev:2335745kanske är någon från sporthoj som är vaktmen då borde han ju vara förstående
Rasorblade skrev:2336286Mitt framdäck efter en dag på kinnekulle![]()
![]()
Rasorblade skrev:2336286Mitt framdäck efter en dag på kinnekulle![]()
![]()
Duke Gollum skrev:2334878Ja de sabla bögvakterna ska då ställa till det, vem fan tipsar dem varje gång egentligen?![]()
lilltryne skrev:2337915Nån av er motardsnubbar som vet någe om en CCM R30? Va en som va sugen på o byta denna mot min monster:
http://www.blocket.se/vi/8745672.htm?ca=23_11_s
Jag tar tacksamt emot all info o åsikter ni har om en sån hoj!
Kvist skrev:2337922Fanns väl någon coolaola som körde CCM om jag inte minns fel, annars har jag nog aldrig sätt någon faktisktMen någon borde väl veta tycker jag
Är det bara ja eller har man sett väldigt lite av honom här på sisstonne?Rasorblade skrev:2337949Jepp...stämmer Coola Ola
hnn han bor ju inte i götet längre, eller menar du här på forumetlilltryne skrev:2337952Är det bara ja eller har man sett väldigt lite av honom här på sisstonne?
forumet.Rasorblade skrev:2337964hnn han bor ju inte i götet längre, eller menar du här på forumet![]()
Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.Långa farbron skrev:2338458
Frågar du mig personligen så köp något annat,inte för att dom är dåliga utan för att dom är ovanliga och det finns bättre alternativ.
lilltryne skrev:2339101Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.
Vilka anser du är bättre alternativ btw?
Smurfer skrev:2339091Någon som e sögen på en runda idag?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |