Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Duke Gollum skrev:
2334878 Ja de sabla bögvakterna ska då ställa till det, vem fan tipsar dem varje gång egentligen?:fart

kanske är någon från sporthoj som är vakt:va men då borde han ju vara förstående

Tja!

tänkte kolla om ni skall ut å åka idag som vanligt!
isf skulle ja kunna filma lite, hade tänkt åka lite plast raket först bara med dom andra om det blev något.
men om någon av er kanske PMa mig ett nr så kan ja kolla var ni e å busar å kanske komma å filma de lite.:)

lilltryne skrev:
2337915 Nån av er motardsnubbar som vet någe om en CCM R30? Va en som va sugen på o byta denna mot min monster:
http://www.blocket.se/vi/8745672.htm?ca=23_11_s

Jag tar tacksamt emot all info o åsikter ni har om en sån hoj!

Fanns väl någon coolaola som körde CCM om jag inte minns fel, annars har jag nog aldrig sätt någon faktiskt:va Men någon borde väl veta tycker jag

CCM är en engelsk tillverkare som köper komponeter och tillverkar egna ramar osv vilket dom sätter ihop det till en egen hoj.

Det är en Suzuki Dr 650 motor i dom där har jag för mig.

Reservdelar är iofs inget problem,men man tycks få ta det mesta av CCM orginal grejer ifrån england.

Coola-ola bor i Malmö nu för tiden och skall bli landskapsarkitekt.

Frågar du mig personligen så köp något annat,inte för att dom är dåliga utan för att dom är ovanliga och det finns bättre alternativ.

Långa farbron skrev:
2338458
Frågar du mig personligen så köp något annat,inte för att dom är dåliga utan för att dom är ovanliga och det finns bättre alternativ.
Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.

Vilka anser du är bättre alternativ btw?

lilltryne skrev:
2339101 Känner lite så själv. Ska titta in till bike efter jobbet imorn o se om jag kan provköra några ktm:er så får vi se vad ja tycker om de.

Vilka anser du är bättre alternativ btw?

Av KTM så antingen 660 eller 525 som är "lättast":tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...