Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Gokartcentralen www.gokartcentralen.se Bergslagsgatan 6, 031-151518
Göteborgs Gokartcenter AB www.gokart.se Bulyckevägen 20, 031-562960
Go Karting Majorna www.gokarting.nu Karl Johansgatan 144, 031-126588

Ring och fråga!

Jag är på.... :tummenupp

Nån här på vårat forum borde känna nån av dessa som jobbar där lr alt äger nåt av ställena så på den vägen hade varit bäst att kolla först.. läst att dom gör nåt liknade i stockholm södertälje tror ja det va så detta lär ju inte vara en omöjlighet :)

Nån här på vårat forum borde känna nån av dessa som jobbar där lr alt äger nåt av ställena så på den vägen hade varit bäst att kolla först.. läst att dom gör nåt liknade i stockholm södertälje tror ja det va så detta lär ju inte vara en omöjlighet :)

tror redan man har frågat och det var nej överallt pga risk för förstörd asfalt och avgaser.

tror redan man har frågat och det var nej överallt pga risk för förstörd asfalt och avgaser.

Avgaser inga problem eftersom alla kör med Aspen. Asfalt heller inga problem.

Kruxet är att inomhusbanorna runt Göteborg inte tillåter motard för att dom är rädda för skador (inga avvåkningszoner direkt). Jag har försökt förklara för dom att det funkar alldeles utmärkt men gokartklubbar hatar av någon anledning mc. Förra året åkte vi ner till Racehouse i Malmö.

Sxsjövik funkar utmärkt med motarddäck. Jag har lagt ut ett klipp på tuben: http://www.youtube.com/watch?v=BoqG3ducFII

Kruxet är att inomhusbanorna runt Göteborg inte tillåter motard för att dom är rädda för skador (inga avvåkningszoner direkt). Jag har försökt förklara för dom att det funkar alldeles utmärkt men gokartklubbar hatar av någon anledning mc. Förra året åkte vi ner till Racehouse i Malmö.

Sxsjövik funkar utmärkt med motarddäck. Jag har lagt ut ett klipp på tuben: http://www.youtube.com/watch?v=BoqG3ducFII

även om man blir förbannad så förstår jag dom.
det är jävligt lätt hänt.

nickes knä förra året. han dunka i en kant med knäet.
i höstas klippte tydligen jonas (han som hade dennis hoj innan) en stolpe jävligt illa nere i malmö. med huvudet före om jag fattat saken rätt.

även om man blir förbannad så förstår jag dom.
det är jävligt lätt hänt.

nickes knä förra året. han dunka i en kant med knäet.
i höstas klippte tydligen jonas (han som hade dennis hoj innan) en stolpe jävligt illa nere i malmö. med huvudet före om jag fattat saken rätt.

Sen att två motardianer jobbar på majornas gokart inte borde göra att viljan inte finns...

Största problemet på gokarting majorna är lågt hängande föremål (trossar, 1st bro).
Nr 2 är att efter att motarder och fiddys har varit ute och kört så blir greppet med en gokart värdelöst. det blir som att köra på såpa, varför vet vi inte riktigt. Kan vara att hojarnas däck river upp det gummi som är nedkört i banan, alternativt att däckens material gör det halare.

För övrigt så älskar vi motard!:yoparty:D
Jag hoppas att vi snart får en bana i göteborg där motard kan köras, det hade varit grymt gött!

tjänna jag skall lv regga en ktm sx 520 och prata med en teknisk ansvarig på besiktningen lampor å blinkers fattar jag ju men han vill ha ett jag skaffar ett intyg på db mätning är det någon som vet var man gör det

Någon som vill ha bark busters till KTM625 orginal?
Annars åker dom i bingen.
Har snubblat över dom tillräckligt nu.

Haha :lol

Kör numer med biltemas med aluskena i så nu ska jag nog inte behöva byta så ofta :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti