Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Nu har jag emailat dig med uppgifter hur du kommer åt min ftp. Tänk på att det brukar bli bättre hastighet med ett FTP program, och dom brukar kunna resume´a ifall något händer.

PS: om någon annan vill ha tillgång till filmerna så hojta till så fixar jag konton.

Vill också ha konto!
Alltid kul med film!

Jag har lite filmer och vill gärna ha ett konto! :D

hej hopp!

Rätt så ny på motard men kul är det! Hänger gärna på en körning nån gång om det är ok... Bra tips om skatehjulen, slipper man de dyra originalen! :tummenupp

Var brukar ni köpa utrustning, är det cross & enduro companiet som gäller, eller finns det andra bra ställen? Är på jakt efter hjälm o googles.

ha det bra!
Fredrik

hej hopp!

Rätt så ny på motard men kul är det! Hänger gärna på en körning nån gång om det är ok... Bra tips om skatehjulen, slipper man de dyra originalen! :tummenupp

Var brukar ni köpa utrustning, är det cross & enduro companiet som gäller, eller finns det andra bra ställen? Är på jakt efter hjälm o googles.

ha det bra!
Fredrik

Kan rekommendera www.sportdepan.nu :tummenupp

Sportdepån och crossenduro är det som gäller. Välj den som är lättast för dig att ta dig till.
Häng med på söndag vetja!

Körning söndag 11/7 GP@12?

1. Koop
2. Crall
3. Dezeo
4. Krillan
5.
sex. Hannes(Givet att det inte blir nåt i Viskafors)
7.
8.
9.
10.

1. Koop
2. Crall
3. Dezeo
4. Krillan
5.
sex. Hannes(Givet att det inte blir nåt i Viskafors)
7. EBMisDead (huu så tidigt med 12, jag ska ju dricka öl imorrn :( )
8.
9.
10.

Jag håller med Krillan på den punkten, startar man sent får turen avslutas pga familjeliv och middagar.

Vem hittar dom grymmaste ställena då? Jag hade skitkul sist med skogsstigar och grusgrop, mer sånt!
Edit: Har nya gummin på gammelgrisen, de måste invigningssmiskas på nån tajt svängarväg.

Last edited:
Saknar motardfolken =(
Har fått pengar för min gamla hoj nu men vete fan om de blir motard igen... Dom tar ju den så fort det är någon som ser den på gatan =(

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra