Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ska inhandlas stövlar och skinnställ nu till våren då det var tanke att köra lite bana.:)

Ska ju köra sm så drar frågan här :tungan: Jag är 184 cm och väger 60 kg, alltså en smal jävel. Nått speciellt märke som har bra passform(vad jag har läst är det inte de lättaste att hitta)? Var ska jag kolla i gbgtraken där inte allt är skitdyrt? Vänta till Bikedagarna?

Ska inhandlas stövlar och skinnställ nu till våren då det var tanke att köra lite bana.:)

Ska ju köra sm så drar frågan här :tungan: Jag är 184 cm och väger 60 kg, alltså en smal jävel. Nått speciellt märke som har bra passform(vad jag har läst är det inte de lättaste att hitta)? Var ska jag kolla i gbgtraken där inte allt är skitdyrt? Vänta till Bikedagarna?

leta begagnat tycker jag... vill du ha märkesgrejer är det bara att vänta på reagrejer eller försöka pruta på nåt fjolårsställ. annars är det typ samma pengar överallt. finns dock mycket märken med lägre pris.

fc-moto.de är jävligt billiga och vad jag har hört är dom bra att ha att göra med. om du vill köpa från tyskland.

Sådär nu har man fått hjälp av dottern med att pimpa hojen.

DSC00941.jpg

Och med lite flyt så får man hjälpa henne om ett par år...

DSC00935.jpg

Hmm, sist jag kollade var väl husa ägt av ktm så det borde väl det göra den där moped du har till en ktm styv-unge i princip eller??? :D:tummenupp

Nu har du tagit en grogg för mycket gubben! ;) Husa är styvsonen som vägrar bli tillsagd och spöar skiten ur resten av familjen!! :D;):arsele

Nu har du tagit en grogg för mycket gubben! ;) Husa är styvsonen som vägrar bli tillsagd och spöar skiten ur resten av familjen!! :D;):arsele

Haha, nää du. Jag har ju sett din o sämstgårds hojar. Antingen så blir de ynkliga och förkylda av lite vatten eller så storknar de o mår dåligt så fort de e stora pojkar med så att det sprutar ur olja eller kopplingsvajrar o annat som går sönder så att de ska slippa vara med o leka :D
Så kontentan är väl att det e klena hojar för klena killar:va

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...