Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Slå en signal oavsett, jag lär vara ute ett bra tag och köra... måste också jobba iof men vid 4-5 tänkte jag försöka rulla ut. Behöver öva på mina wheelies :banana

Vart ska du köra. Ja har faktiskt hojen i bussen o sitter ute på volvo o jobbar nu... Lite sugen på o dra förbi arendal, men där står det väl bilar parkerade rätt långt fram på kvällen?

Vart ska du köra. Ja har faktiskt hojen i bussen o sitter ute på volvo o jobbar nu... Lite sugen på o dra förbi arendal, men där står det väl bilar parkerade rätt långt fram på kvällen?

Brukar vara rätt bra med bilar på parkering fram till 18 iaf... :gnissla

/Arendals knegare

Fick ett nytt möte inbokat nu precis till efter 5 så jag drar nog ut till arendal halv sju kanske. Men om någon vill ses där så vore det ju kul ;)

Brukar vara rätt bra med bilar på parkering fram till 18 iaf... :gnissla

/Arendals knegare

Knegare? :D

Klart du ska med, du har inget val :tummenupp

Det är jag som sitter o väntar på dig, inte tvärtom :7peta

Fick ett nytt möte inbokat nu precis till efter 5 så jag drar nog ut till arendal halv sju kanske. Men om någon vill ses där så vore det ju kul ;)

Jag hänger på en stund.
Men det är KALLT!

Last edited:
Last edited:
Nån som är sugen att köra lite klassiskt rejsande på arendal city raceway på lördag? Kanske en gnutta uuilande och bromsa sådär hårt att bakhjulet lyfter sig med :D

Nån som är sugen att köra lite klassiskt rejsande på arendal city raceway på lördag? Kanske en gnutta uuilande och bromsa sådär hårt att bakhjulet lyfter sig med :D

Jag, jag, JAG!

Jag är jättesugen, men eftersom ingen verkar veta var man får tag på medbringare till min förbannade skiva så är det svårt. :(
Har mailat flera återförsäljare av olika slag, och ingen vet något. Suck. Så svårt kan det väl inte vara?

Någon som är duktig på att svarva som vill laga nya åt mig?

Jag, jag, JAG!

Jag är jättesugen, men eftersom ingen verkar veta var man får tag på medbringare till min förbannade skiva så är det svårt. :(
Har mailat flera återförsäljare av olika slag, och ingen vet något. Suck. Så svårt kan det väl inte vara?

Har en hel fin skiva till dig annars ;)

Jag, jag, JAG!

Du går ju på Chalmers för bövelen, så kolla med XP (experimentverkstaden), som ju är till för studenterna. Finns säkert någon som kan hjälpa dig med någon CNC-maskin...

:D skrapade reg skylten idag!! fast nu sitter jag me den i handen så jag gjorde nog fel:näsblod

Ok.. blev lite fel, skickade upp en bild med ditt regnr helt synligt, vilket var lite dumt av mig, så nu är det borttaget och nu är bilden safe-for-webb ;)
Här är vinnarbilden! :rolleyes:

IMG_0111.jpg

Ok.. blev lite fel, skickade upp en bild med ditt regnr helt synligt, vilket var lite dumt av mig, så nu är det borttaget och nu är bilden safe-for-webb ;)
Här är vinnarbilden! :rolleyes:

View attachment 289295

KLANT! :fatta!
Jag har en film oxå!
Här. På datorn :D
Fast... den lär ju stanna där... :(
Jag gillar att han ser så glad ut fast han precis har krashat :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph