Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

DÅ syns vi där :tummenupp
Måste smörja upp stövlarna och se om de slutar gnälla så in i helvete innan jag börjar sakta köra neråt

Ni gbgare får gärna ta er 8 mil mot varberg någon dag ^_^ hade vart trevligt

Det var riktigt trevligt och varmt idag, kunde ju gått lite bättre och skall inte åka så åt helvete som de blev sista vändan där, kunde ju gått lite illa :näsblod .

En trevlig liten sväng med Peter och Jonas innan de blev hemmåt.
Nu blir det en lugnt eftermiddag/kväll och sedan inhandla olja och oljefilter i veckan.

Är det nån som e sugen på en sväng imon vid 17 tiden?

Kvist skrev:
2228545 DÅ syns vi där :tummenupp
Måste smörja upp stövlarna och se om de slutar gnälla så in i helvete innan jag börjar sakta köra neråt

Frågan passar ju inte in i tråden men med vad och hur smörjer du upp dina stövlar? mina gnäller som fan. har sådana där oxtar supermotard-stövlar ( de där med röda sulor.

Har en fråga till föresten. ni samlas vid "gp" vart ligger de? är det utanför "klubben" gp?

doro skrev:
2229467 Frågan passar ju inte in i tråden men med vad och hur smörjer du upp dina stövlar? mina gnäller som fan. har sådana där oxtar supermotard-stövlar ( de där med röda sulor.

Har en fråga till föresten. ni samlas vid "gp" vart ligger de? är det utanför "klubben" gp?
GP= GÖTAPLATSEN

doro skrev:
2229467 Frågan passar ju inte in i tråden men med vad och hur smörjer du upp dina stövlar? mina gnäller som fan. har sådana där oxtar supermotard-stövlar ( de där med röda sulor.

Precis samma typ som jag har :rolleyes:
Jag tog lite fett där det gnällde , dvs där en typ "skena" går in i någon jävla plast sak. Funkade faktiskt rätt bra, blev något tystare.
Rasorblade hade också ett par som gnällde så det är väl så på den modellen antar jag :)
Om du kommer på något riktigt bra sätt kan du gärna framföra detta till mig

NANO skrev:
2230984 Sorry! kan inte köra idag vid 17 tiden!!!! :huvet :huvet
Synd :hoppa
Någon annan som har lust att ta en tur idag? Isåfall efter 17.00....sugen på att åka till Angeredskrossen och öva/leka lite.

doro skrev:
2231050 Ja det borde jag ju räknat ut med arslet och en bit krita. :3freak Men tack för att du upplyste mig :pannkyss
De flesta tänker inte så, utan ställer sig utanför Göteborgs-Postens byggnad... :D

been there - down that :hihi

Tack för idag Adde. Mycket roligare än så här blir det inte :Rockbanan
Vi körde in vid kross högarna där Adde lekte av sig vid Angereds krossen. Jag chickade ut och lekte på raksträckan istället :D
Va lite svårt att ta kort med mobilen med fördröjning på ca 2sek men vi fick några bra kort :tummenupp

Last edited by a moderator:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...