Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Såja. Då hade man ett "nytt" bakdäck på fälgen. Måste bara fixa en ventilborttagningsgrej så jag kan "ploppa ut" däcket och sedan fylla luft. Därefter är jag körbar igen! :D

Stort tack till lilltryne för däck, garageplats samt däckkrängningsgrejer.

Inga problem, bara gött o se dig svettas med däcket. :D "arbete facinerar mig, kan titta på det i timmar" eller hur var det nu det gick...:va

Synd bara att biltemas ventilbortagare va så kass, jaja, kostade ju inte många kronor så man får la va man betalar för...:gnissla

Har för mig att Kollemannen här på forumet har skurna slicks han vill bli av med...

Annars brukar jag handla på mcdackonline.com.
Silverjonten har snackat om ett ställe i Mölndal också som skulle vara bra, men självfallet kommer jag inte ihåg namnet nu :gnissla

Jo bet ya...
Har massor, både skurna och oskurna fram och bak, 200-1000 bagis för en uppsättning

Jo bet ya...
Har massor, både skurna och oskurna fram och bak, 200-1000 bagis för en uppsättning

Då kommer iaf jag höra av mig inom kort.
Upptäckte igår att mitt bakdäck har sett bättre dagar...
Men jävlar vad det har hållt länge! Det har suttit på hojen sen i mars :)

Såja, nu har jag fått luft i däcket också, och det verkar hålla tätt. Ska bara kasta på fälgarna så är jag redo att brumma igen! :D

Har nu hjulen på plats, och har "invigt" däcket med en liten puttertur för att se att allt kändes bra och en liten burn för att få fram fräscht gummi.

Ni vet, däcket är ju tjejkört... :rofl

Gött det, vi tjejer sliter ju bara på sidorna på däcken... :arsele

http://lilltryne.se/burn/lilltryneBurnar.wmv :tuttar

Inte för att va den som e den, Men med den farten å vinkeln så sliter du då inget på sidorna iaf när du försöker cirkla ;) annars så e de bara att öva på...
kan lägga upp lite "riktig" film om de skall va så :cool:

Upptäckte igår att mitt bakdäck har sett bättre dagar...

nått kvar på sidorna på de så kan ja ta de när du klar, kan ja ha när ja övar cirklar :P

Last edited:
Inte för att va den som e den, Men med den farten å vinkeln så sliter du då inget på sidorna iaf när du försöker cirkla ;) annars så e de bara att öva på...

nått kvar på sidorna på de så kan ja ta de när du klar, kan ja ha när ja övar cirklar :P

Brukar alltid börna upp bakdäck när det ska bytas :)
Det enda roliga med att byta däck ju...

Hehe, va meningen o skriva nån kommentar i stil med "det här är nog ända gången ja slitit på mitten..." Men chefen traskade förbi precis så det blidde till o trycka på send o stänga ner fönstret fort som fan... :gnissla

Va länge sen ja såg några filmer från dig, ni var ju jäkligt produktiva där ett tag :tummenupp, slutat med det eller bara ja som missat vart ni lägger dem nu för tiden? :va

Va länge sen ja såg några filmer från dig, ni var ju jäkligt produktiva där ett tag :tummenupp, slutat med det eller bara ja som missat vart ni lägger dem nu för tiden? :va

Nja de har väl vart lite si å så me filmandet med, men största orsaken e väl bara att ingen orkar klippa de å lägga upp de bara... ja satsar lite mer på en längre ego film, där man får se från börja till dagsläget... men får se när den blir klar...

Vem vill köra?

GP @ 12:00?

Jag skall köra så kommer förbi å säger hej iaf... :)

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...