Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

hööööööööööööööööööööööööö fan hände igår alla drar åt olika blir det någon körning idag eller ............. så säg till bara då

Tack för åkningen gubbar MEN vi kan la lämna träsket i fred ett tag e rätt trött på att tvätta hoj å kläder....

Agree.

Tröttnat på träsken nu. Man kör fast, blir svettig som fan, törstar ihjäl, och dagen efter känns som en bakfylla:gnissla

Nä, gärna grusvägar, men tvi för dessa satans gyttepölar, blir till vänta ett tag för mig innan jag kör i sådana igen:brinnerup

Agree.

Tröttnat på träsken nu. Man kör fast, blir svettig som fan, törstar ihjäl, och dagen efter känns som en bakfylla:gnissla

Nä, gärna grusvägar, men tvi för dessa satans gyttepölar, blir till vänta ett tag för mig innan jag kör i sådana igen:brinnerup

Som alltid: AMEN! :D
(Fast ja, det är roligt)

Körning arendal city raceway lördag runt 14 snåret och framåt, nån som är sugen?

Körning arendal city raceway lördag runt 14 snåret och framåt, nån som är sugen?

Hade vart najs men motardmotorn står på arbetsbänken i garaget o väntar på att bli isatt i hojen, så det blir cross i blixås istället.:tummenupp

Last edited by a moderator:
Redan bytt men hojen o motorn står 2 mil bort, det gör inte crossen... :-) Dessutom körde ja motard i borås i onsdags o i eksjö igår, nu får ja rasta KTMen lite.

Då är det nog lättare med crossen :tungan

Är tillbaka i GBG, så om det inte är 2gazillion grader ute imorgon, så är jag på.. Annars blir det nog nåt med sand och vatten...

Last edited:
Jag och Paser snackade m att köra i morgon kl. 12.00 GPÅ.
Vilka e på?

1 - SilverJonten
2 - ?
3 -
4 -
5 -
Sex - Paser
osv

Hoppas att jag får nöjet o köra lite med Classe som jag såg hade börjat smygköra igen :)

Last edited:
Vilka e på?

1 - SilverJonten
2 - ?
3 -
4 -
5 -
Sex - Paser
osv

Hoppas att jag får nöjet o köra lite med Classe som jag såg hade börjat smygköra igen :)

Ja kan inte imon jonte, ska iväg å campa med tanten. men nästa vecka får vi ta en tur.:) ja ska bara fixa till hojjen lite den läcker styggt med olja.

tack för stripen sist dennis:tummenupp, ja hade inte komigt så långt utan tändplatta skulle ja tro:)

Vilka e på?

1 - SilverJonten
2 - ?
3 -
4 -
5 -
Sex - Paser
osv

1 - SilverJonten
2 - Jocke_G (Kanske)
3 -
4 -
5 -
Sex - Paser

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!