Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

det klart jag vill lära mig allt som går har en jävla vilja man måste ligga på annars händer det inget ju killen .............när skall ni köra igen då...........fan det felet hände efter jag hade kört i den jävla skit skogen ju ahhhaahaha

Last edited:
Såg den med.

Ja de går typ igenom allt i motorn (delar den i molekyler) och byter lite lager och annat som slitits ut. Dåra?

Kollat på några husor, men typ alla ligger på 70-100h, och kan tänka mig att 100h servicen är inget man gör själv om man inte vet vad man sysslar med direkt. Och det är la rätt dyrt att lämna in den?

Så är det värt att köpa en dyrare och slippa servicen under min ägo, eller köpa en billigare och göra servicen?

Kollat på några husor, men typ alla ligger på 70-100h, och kan tänka mig att 100h servicen är inget man gör själv om man inte vet vad man sysslar med direkt. Och det är la rätt dyrt att lämna in den?

Så är det värt att köpa en dyrare och slippa servicen under min ägo, eller köpa en billigare och göra servicen?

Du får nog räkna med kanske 8000:- Men det är olika. Beror på av dom behöver byta ut.. Men en packingssats får du ju räkna med.. Men sen är alla timtal som husa ger, riktmärken! Min har gått 130h och jag har inte bytt ramlager och sånt.. Det hörs när sånt börjar gå sönder! Och det är olika på husor.. Vissa får måndagsexemplar..

Last edited:

Ja köper hellre en billigare o sen lämnar in den till Thomas på EngineHardware så vet man att den e fit for fight sen. Hade ja vart du så hade ja köpt en som kännts bra, haft koll på den, börjar den bete sig annorlunda så hade ja lämnat in den till Thomas för en genomgång.

Allternativt att du köper en som du VET är i bra skick. Inte bara lita på nån random blocketförsäljare.

hallå gubbar när blir det körning igen då:::::::::::::::::::e jääääääääääääävligt sugen

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti