Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

10 månader utan körkort... inte kul.

Men skall flytta till USA nu i höst och ta kortet där, eller ah bara skriva ett teoriprov och "leka lite" på en parkeringsplats, sen så hänger jag med er ut och kör igen i tidig vår:)

När börjar ni ta ut era retarder ?:)

Som razor säger, kör året om.
Men du, va fan gjorde du för att loosa kortet i 10 månader?

Att man har prövotid påverkar inte spärrtiden. Den enda betydelse prövotiden har är att man måste genomföra ett nytt kunskaps- och körprov för att få tillbaka lappen. (plus halkkörningen för bil)

Fan va gay!
Va så länge sen jag tog körtkort.. Sverige hade vänstertraffik när jag tog det:tungan

tänk om du inte köpte så mycke skit utan la lite mer energi å pengar på 1-2 saker så kunde du ju kanske använda nått av de hela tiden.
å inte 37-63 saker å inte ha nått användbart :tungan

Ja ja ja men nu ska jag ju sälja mina bmw's och lägga alla pengar på min nissan. Min cbr funkar iallefall... :)

Ja ja ja men nu ska jag ju sälja mina bmw's och lägga alla pengar på min nissan. Min cbr funkar iallefall... :)

:felämne
sicken stolle du e som lägget pengar på en nissan flerhundra, kommer ju inte få göra mer än å lägga pengar på den ju...
e de ju bättre du stressar upp en beamer för dom pengarna å har lite skoj :cool:
men men ja e inte du så lycka te... :)

då får du åka lite mot BAB Mc sladdar beamer :cool:

:backontop

:felämne
sicken stolle du e som lägget pengar på en nissan flerhundra, kommer ju inte få göra mer än å lägga pengar på den ju...
e de ju bättre du stressar upp en beamer för dom pengarna å har lite skoj :cool:
men men ja e inte du så lycka te... :)

då får du åka lite mot BAB Mc sladdar beamer :cool:

:backontop

Fortsätter via PM.... :)

Det går ett rykte att lite göteborgare ska upp till örebro och tokköra motard i helgen, nån som är sugen?:hojbusa

Det ska tydligen bli finfint väder imorn om man ska lita på SMHI, någon som är sugen på en liten sväng i skogen på eftermiddagen från 17:00 och framåt?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra