Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ska sätta i motorn i hojen nu så jag är i Arendal strax efter 1500.
Lg kommer kanske efter 1700.

e det nån mer som ska till borås imorgon:va

jag åker med, men förmodligen utan hoj. så jag blir väl en såndär skäggig depåbitch som servar er med vatten och verktyg. tänkte inviga min kamera jag fått oxå:)

jag har inte fått någon klarhet i om kerttu har plats ledig i sin bil. är det någon annan som har nåt ledigt så man har en backup? morgan undrade oxå om han kunde få plats någonstans (hoj på annan transport).

någon som vill köra en kort sväng ikväll? vanligt gatbus. inget grus och inga hopp etc. bara vanlig slapptur på stan helt enkelt.

jag åker med, men förmodligen utan hoj. så jag blir väl en såndär skäggig depåbitch som servar er med vatten och verktyg. tänkte inviga min kamera jag fått oxå:)

jag har inte fått någon klarhet i om kerttu har plats ledig i sin bil. är det någon annan som har nåt ledigt så man har en backup? morgan undrade oxå om han kunde få plats någonstans (hoj på annan transport).
Var lite mer exakt ligger det. Vägbeskrivningen som är i andra tråden var inte 100%-ig tror jag.

Var lite mer exakt ligger det. Vägbeskrivningen som är i andra tråden var inte 100%-ig tror jag.

Tycker den verkar stämma rätt bra. Har du väl svängt av mot varberg så är det bara o följa vägen tills du ser skyltat mot motorstadion.

Från norr ( Göteborg ,Jönköping) riksväg 40 i Borås ta avfart riksväg 41 Varberg efter ca 11 km se skylt Viskafors , Motorstadion
sväng höger därefter sväng vänster efter 2 km se skylt motorstadion efter 3 km sväng höger se skylt motorstadion grusväg ca 3 km
Välkommen till Borås motorstadion

Last edited:
Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back