Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vad är det som gäller nu? Är det kl 10 imorgon bitti vid GP? Isf kommer jag om vädret är med oss.

Söndagen verkar bli riktigt fin. Varför inte ta en sväng på eftermiddagen vetja?

vi kanske ska ta lite senare ändå?? de eju gött å sova.:tungan
jag röstar för 11 eller 12!

tänkte på en annan sak, dom intercom apparaterna som dom säljer på biltema
hur långt räcker dom? t.ex kan man kanske ha var sin når man åker brevid varandra??

Om nån orkar o hinner vore det väl kanon om vi kunde messa lite. Ju fler desto roligare ju...
Själv e jag fast med tanten och ska boka resa som kompensation för för mycket jobb och motorcykel o för lite familjeliv atm...:gnissla

tänkte på en annan sak, dom intercom apparaterna som dom säljer på biltema
hur långt räcker dom? t.ex kan man kanske ha var sin når man åker brevid varandra??

Om du tänker på de för 299, så måste de vara ihopkopplade med varandra. Så de fungerar bara från förare till passagerare. Var själv inne på att köpa sådana först :tummenupp

Om du tänker på de för 299, så måste de vara ihopkopplade med varandra. Så de fungerar bara från förare till passagerare. Var själv inne på att köpa sådana först :tummenupp

ja de e klart då kan de bli lite svårt:)

det ska ju vara uppehåll i morgon och så ska det spricka upp på eftermiddan men nu ösregnar det hos mig.. hoppas de e borta till morran:gnissla

Last edited:
ja ha då va man vaken :)regnar inte men blött haha
blir det regn bralls idag lr kommer bli så leriga

Det blir nog kul vare sig det regnar eller ej.
Jag vart pissevåt igår när jag åkte hem från jobbet via mölnlycke och sen o hämta dottern på dagis så jag är van :)
Messade ni nån mer igår?

Det blir nog kul vare sig det regnar eller ej.
Jag vart pissevåt igår när jag åkte hem från jobbet via mölnlycke och sen o hämta dottern på dagis så jag är van :)
Messade ni nån mer igår?

fan det e bra jonten lite regn skadar inte men kommer inte hinna till 11 kanske halv 12 lr nått skulle det passa

God morgon.

Eftersom LG inte hinner i till kl 11, ska vi vänta en timma till? Då hinner jag spänna fast mitt styre dessutom

vad är de för banor ni åker på?? cross eller gokart? finns de nån som e öppen med fasta tider för motardåka?? suget efter motard har blivit stort men vill ha möjlighet att åka bana där dem hör hemma

vad är de för banor ni åker på?? cross eller gokart? finns de nån som e öppen med fasta tider för motardåka?? suget efter motard har blivit stort men vill ha möjlighet att åka bana där dem hör hemma

Finns en bana i Borås som tillåter motard... men det är den enda i närheten av gbg

Blidde det någe köra av för er idag? Själv blidde det en blöt stubbåker, riktigt lerigt o kul o fruktansvärt jobbigt!:tummenupp

Det blev mest grusväg och sen ville lg o Sämsgård promt köra lervällingsstig så det provade vi med :tummenupp

lerstigen var ingen höjdare med blankt bakdäck:gnissla , annars var de kul.
Tog i alla fall två bilder idag.. så jag lägger med lite gammla bilder.
filmerna fick jag inte till att fungera.
god kebab:tummenupp

i morgon blir det grusgrop:banana

Last edited by a moderator:
blir det nått idag lr???
e jävligt bakfull men va fan nån som vill dra till fjärås cross bannan sen go pizza fina grus vägar

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka