Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Jappz det var sköj igår, stor uppslutning! :-) Pajen uppskattades rejält här på jobbet oxå, fick till o med en kram! Fast om det hade med pajen eller kjolen o göra är ja inte riktigt säker på...:va

ja det var sjukt gott med paj.
o körningen var sjukt kul den med :)

också lagt ut ut ett klipp på youtube. som vanligt så fuckar den upp kvaliten.
http://www.youtube.com/watch?v=H9jc4mN1dc8

Tar o lägger in den såhär.
[YOUTUBE-ID]H9jc4mN1dc8[/YOUTUBE-ID]

Jobbet blockar youtube men bakar man in den såhär så går det o titta! :yoparty

Last edited:
Jappz det var sköj igår, stor uppslutning! :-) Pajen uppskattades rejält här på jobbet oxå, fick till o med en kram! Fast om det hade med pajen eller kjolen o göra är ja inte riktigt säker på...:va

Jobbet blockar youtube men bakar man in den såhär så går det o titta! :yoparty

dom är smarta på volvo it för här funkar det inte :(

var inte kjolen 45cm?
då måste det varit pajen. eller så har du otroligt attraktiva vader :tuttar

upptäckte ett roligt fenomen på min husa imorse. lite dåligt med soppa i ena halvan av tanken (tanken ligger delad över ramen och har en kran på vardera sida) så jag körde iväg till jobbet (det var fortfarande gott om soppa för att ta sig till jobbet). när den börja hosta stängde jag av kranen till den halvan som hade dåligt med soppa. men det hjälpte ju inte så det slutade med att jag står på säröleden o kickar. lägger till slut ner den för att få över soppa till andra halvan av tanken, får igång den o klarar mig precis till macken. kommer in till jobbet 5 min innan det viktiga mötet börjar :yoparty

Ser kul ut det där, om man tillåts så hänger jag gärna med nån gång framöver!

Jag har varit ute vid asfaltsrakan vid angeredskrossen och dragit dåliga powerwheelies ett par vändor samt sett endel filmer när folk kör grus däromkring. Så, var kör man in om man ska ta en titt på grustaget? Måste någon låsa upp grinden och ska man vara rädd för securitas eller dyl.?

Ser kul ut det där, om man tillåts så hänger jag gärna med nån gång framöver!

Jag har varit ute vid asfaltsrakan vid angeredskrossen och dragit dåliga powerwheelies ett par vändor samt sett endel filmer när folk kör grus däromkring. Så, var kör man in om man ska ta en titt på grustaget? Måste någon låsa upp grinden och ska man vara rädd för securitas eller dyl.?

självklart skall du med. finns inga kriterier för att få vara med annat än att du kör hoj :)

vi har kört in vid sidan av grinden. så kör vi uppe på en "platå" till vänster i grustaget. dock så får vi sköta det snyggt och inte köra sönder något nere i grustaget där dom jobbar. för då finns det väl risk att dom kör dit ett vaktbolag. men hittils har det fungerat bra.

självklart skall du med. finns inga kriterier för att få vara med annat än att du kör hoj :)

vi har kört in vid sidan av grinden. så kör vi uppe på en "platå" till vänster i grustaget. dock så får vi sköta det snyggt och inte köra sönder något nere i grustaget där dom jobbar. för då finns det väl risk att dom kör dit ett vaktbolag. men hittils har det fungerat bra.

tackar tackar, då får det bli att reka stället någon kväll i veckan! :tummenupp

Här händer det inte mycket så jag drar ut och kör lite själv. Om någon vill möta upp så ring mig på 0702-624721

Ju fler vi är tillsammans....

Blev en liten sväng förbi Arendal => Säve => GP där jag fick köpa GR4 och en Aktuell rapport för ynka 20 riksdaler. Stackaren skulle gifta sig så en tjuga kan jag bju på :D

Blev en liten sväng förbi Arendal => Säve => GP där jag fick köpa GR4 och en Aktuell rapport för ynka 20 riksdaler. Stackaren skulle gifta sig så en tjuga kan jag bju på :D

Det sista man väntar sig när man står med hojen på GP är väl att en transa kommer och erbjuder en att köpa GR4:D Va kul idag iaf och flyguppvisningen var ju mäktig:yoparty

Senare kom en chey och frågade om hon fick åka med på någons hoj, hon hade tydligen slagit vad med sin morsa som satt på cafét vid GP om att hon skulle få åka med en av oss. Kunde ju inte låta henne förlora vadet så hon fick en lite tur på avenyn:tuttar Synd att Zarrell va skadad, annars hade hon kunnat få sig sitt livs tur på bakhjulet:D

Last edited:
Det sista man väntar sig när man står med hojen på GP är väl att en transa kommer och erbjuder en att köpa GR4:D Va kul idag iaf och flyguppvisningen var ju mäktig:yoparty

Senare kom en chey och frågade om hon fick åka med på någons hoj, hon hade tydligen slagit vad med sin morsa som satt på cafét vid GP om att hon skulle få åka med en av oss. Kunde ju inte låta henne förlora vadet så hon fick en lite tur på avenyn:tuttar Synd att Zarrell va skadad, annars hade hon kunnat få sig sitt livs tur på bakhjulet:D

Nja låter ju inte vem som helst åka med på wheelie tur :mattias

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...