Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

ok, vet du om det blev någon 525a för carllille idag?

btw blir det arendals övning imorgon då?

nee de blev ingen affär där tyvärr, va inte värt priset dom kom fram till...

ja de kanske, men ja skall inte sladda nått. ja skall skrapa nr plåten hade ja tänkt :)

var är alla?, finns det inga aktiva supermotardpiloter kvar i gbg??

:D Neee bara massa Testpiloter :cool:

Last edited:
nee de blev ingen affär där tyvärr, va inte värt priset dom kom fram till...

ja de kanske, men ja skall inte sladda nått. ja skall skrapa nr plåten hade ja tänkt :)

:D Neee bara massa Testpiloter :cool:

ja hade inte tänkt sladda nått heller , ja får ta de lungt med foten,. :)
men om foten skänns bra så åker jag in så ja e vid gp vid ca 12.00-12.30

Jo,,jag är kvar..:yoparty :yoparty

gött e du på ida då?

Last edited:
Blev 4 till slut, var är alla. :va
Är ledig nästa vecka så är det någon som vill köra på dan så hänger jag på.
Försöka köra i Borås på onsdag kväll så om någon är sugen och dela ett släp så är jag med.:yoparty

Är det nån som har lust å ta med mig ut på tur, gärna imån, å visa vart alla ställen ligger, typ Arendal, gp, å massa bra vägar, eller e ni bara inne i stan å kör?? Jag hittar lite i östra Göteborg,det e väll typ allt=). Hör av dig imån om du har lust. pm:a om telnr.

Last edited:
Är det nån som har lust å ta med mig ut på tur, gärna imån, å visa vart alla ställen ligger, typ Arendal, gp, å massa bra vägar, eller e ni bara inne i stan å kör?? Jag hittar lite i östra Göteborg,det e väll typ allt=). Hör av dig imån om du har lust. 070-2816726

jag slutar jobb 18 senast imorgon så om det inte e försent så vissar ja dej gärna runt lite

å säms ja e kvar en jobbat möö nu bara oxå flyttar ju tanten på tis sen jävlar:cdevil

jag slutar jobb 18 senast imorgon så om det inte e försent så vissar ja dej gärna runt lite

å säms ja e kvar en jobbat möö nu bara oxå flyttar ju tanten på tis sen jävlar:cdevil

Vi får se, isånnafall skulle vi alltså komma ut vid 18:45 kanske? Nja, vi får se, annars tar vi det nån dag efter jobbet denna veckan, vädret ska ju bli great oxå:tummenupp . Men tackför att du har lust å hjälpa till:yoparty

Har du slutat änn?? Nu e jag sugen på å ut å åka en sväng.. vad säger du?? köra eller?

Klart alla får vara med:tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...