Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Hej motard folk.

Hur ställer ni er till en fast träningstid på måndag ef på en gokartbana runt gbg?

Jag har inte allt klart, men det som kommer gälla är fim reglementet + krasch puckar på fram och bak axel, handtagsskydd modell alu. Alltså även 94db som reglementet.

Får inte komma ut på bananom inte detta följs, och bryter någon så sabbar den för alla!!!

Det som är krav från klubben sida är om man kommer träna hyfsat regelbundet så skall man bli medlem i deras klubb (ca 350kr) sen får man lägga träningsavgift ca 100kr per gång eller köpa "guldkort" för ca 1000 kr och ha fria träningar.

finns en sak, detta är under hykart tid, så vi har inte banan 100% utan info lägger jag upp på någon bra sida om de har några större bokningar. Eller så kan en grupp komma för körning, men i regel är det ju max 15 min de kör, så jakt tror inte detta gör något.

Tror ni att vi kommer upp i 15 personer som tränar hyfsat regelbundet. Jag kommer i all fall :)

ja e på

Ja e på!! senast slutet på maj pga måste fixa racinggear, kraschpuckar o skinnställ m.m.

Ang. glimminge gokart bana så skulle dom ta upp det på nästa styrelse möte om 1 eller 2 veckor.

Hej motard folk.

Hur ställer ni er till en fast träningstid på måndag ef på en gokartbana runt gbg?

Jag har inte allt klart, men det som kommer gälla är fim reglementet + krasch puckar på fram och bak axel, handtagsskydd modell alu. Alltså även 94db som reglementet.

Får inte komma ut på bananom inte detta följs, och bryter någon så sabbar den för alla!!!

Det som är krav från klubben sida är om man kommer träna hyfsat regelbundet så skall man bli medlem i deras klubb (ca 350kr) sen får man lägga träningsavgift ca 100kr per gång eller köpa "guldkort" för ca 1000 kr och ha fria träningar.

finns en sak, detta är under hykart tid, så vi har inte banan 100% utan info lägger jag upp på någon bra sida om de har några större bokningar. Eller så kan en grupp komma för körning, men i regel är det ju max 15 min de kör, så jakt tror inte detta gör något.

Tror ni att vi kommer upp i 15 personer som tränar hyfsat regelbundet. Jag kommer i all fall :)

När jag är hemma så är jag mer än gärna med, kan bli problem med systemet det ligger i gränslandet får byta i värsta fall.:tummenupp

Vi är ett gäng i stora körtråden som ska ut en rejäl sväng imorrn.

Vi ses halv tio på GP och siktar norrut. Mer än så vet jag inte. Jag funderar på att ta fam ett sittunderlägg o sitta på :tungan

Brum brum :hojsmilie

Tid och plats? Det verkar inte vara någon uppslutning på GP för oss motarder. Plast raketerna ska ut i morgon och dom är på GP 9,30

Bara att slå en signal 0709-574775 eller vi träffas på gp vem vet det kanske kommer fler

Mark ska med imon han kör Motard!

Tid och plats? Det verkar inte vara någon uppslutning på GP för oss motarder. Plast raketerna ska ut i morgon och dom är på GP 9,30

Bara att slå en signal 0709-574775 eller vi träffas på gp vem vet det kanske kommer fler

Jag kommer nog ta mig en liten tur in till gp runt 11-12, sedan ut mot backa plan o kanske kolla på stuntuppvisningen, skriver här innan jag drar.

vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer:)

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
5.
6.
7.

vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6.
7

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6. Krille (kanske, blir jag sen behöver ni ej vänta)
7.crillepille64
8.
9.

Last edited:
Hade gärna skrivit upp mig på listan. Men när ni träffas där sitter jag på ett plan någonstans över atlanten:yoparty :yoparty:tungan 12 dagar i staterna framför mig!!!!!!!!!! Ta vara på er här hemma:pannkyss hoppas ni får bra väder!:yoparty

Hej motard folk.

Jag är garanterat på. Skulle tro att Mojo är det med.

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6. Krille (kanske, blir jag sen behöver ni ej vänta)
7.crillepille64
8. i_fieL_good
9.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...