Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Tänkte bara höra ifall det var någon med en KTM 660, 640, 625 eller liknande som blivit av med sin hoj. Såg nämligen en KTM med 3 st pojkar av utlänskhärkomst på åka omkring ute på lindholmen, ingen hade hjälm eller skydd och nummerplåt såg jag inte tyvärr.

Så om det är någon som har blivit av med en KTM SM Orange så är det nog i närheten av Lindholmen ni ska leta, typ biskop osv!

TACK ska kolla upp detta finns ju en del som har blivit av med sina hojar så nåns jävla hoj e det ju asg.......... :tummenupp
kill kill kill:huvet

Åkte ni något idag? Tog en sväng själv o övade lite, men fick påhälsning av farbror blå...när jag slanga! Men men klarade mig o plåten var nergeggad så!

japp slutar nog jobbet vid 2 tiden som om nån vill me en sväng runt 2 så ring mej har inte tillgång till data sen 0701-179335

slutar nu så blir en sväng nu som sagt ring om ni ska på:yoparty

tack för igår oxå gubbs

Last edited:
INGEN som ska rasta hojen idag
jaja ring om det e nån som ska nr står där uppe ju får la städa garage lr nått annat tråkigt asg

Rasta hojjen imorgon kanske? Ska bara få tillbaka den från polaren som har den i sitt föråd just nu....

hmm blir morron åk idag ring om nån ska på

åka en sväng sen typ 5 tiden

lr när som helst har alla ställt in hojarna lr :mad:

Last edited:
Varit hojlös länge nu.Kommer hem ifrån Norge imorgon kväll förhoppnings vis så står min nya cykel hemma då en sxv55o-07 nymappad och trimmpipa på.
Är ledig knapt en vecka så hoppas vädret blir bra så det kan bli lite körning innan 31/10 då åker jag igen.
Så är det någon som är hemma då så hör av er, 0709-574775

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...