Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Gött kul igår vid Arendal :tummenupp

Enligt Smhi ska det inte regna från kl 12 -> framåt.
Dyker upp vid 17 snåret. Kanske rent av drar med mig en bag med koner om det inte blåser så förbannat :)

Ädit: Ni andra som kör motard i Gbg. Har ni inget för er så kom ut och kör lite konbana vid Arendal!

Last edited:
Gött kul igår vid Arendal :tummenupp

Dyker upp vid 17 snåret. Kanske rent av drar med mig en bag med koner om det inte blåser så förbannat :)

Ädit: Ni andra som kör motard i Gbg. Har ni inget för er så kom ut och kör lite konbana vid Arendal!

Jag hade gärna kommit om min hoj inte vart trasig.. :huvet igen... :gnissla

Sweet! Jag tar med ett gäng PET flaskor just in case.. men konerna är ju att föredra!

ska se om jag lyckas få med mej far min och shopa lite. bland annat hämta min nya mätare och mina lager till motardhjulen.

Ja de låter bra! Hade du distanser och allt sånt så du kan skicka på hjulen idag? De blir säkert lättare att köra med lite fetare däck på.

:tummenupp

Behöver du hjälp att stressmecka så säg till. Har dötid över fram till 15.

Nja det är rätt lungt. Jag måste ta bort motorn för att kunna byta den, Så jag kommer inte bli klar i dag endå.. Men tack endå... :tummenupp Får se om jag kan hänga med senare i veckan..

Arendal 1700

Bra! :tummenupp De kommer, om vädret blir bra, sättas upp en högervarvsbana runt 5 tiden! Hur gick de att komma hem sista biten???

/mojo

Gött, kommer...

Är det nån som vill köra grus nån dag är det bara att säga till. Har precis pumpat crossdäcken :) Funderar på att dra till Blixås imorgon, tisdag, då det är träning.

fan man kanske skulle släpa ut sitt feta arsele och ta och pallra sig dit. sjukt länge sen man sladda nu....

Gött, kommer...

Är det nån som vill köra grus nån dag är det bara att säga till. Har precis pumpat crossdäcken :) Funderar på att dra till Blixås imorgon, tisdag, då det är träning.

Vad gäller för att få köra där?
Är det crossbanan, eller har dem även endurostråk?

Sweet! Jag tar med ett gäng PET flaskor just in case.. men konerna är ju att föredra!

Ja de låter bra! Hade du distanser och allt sånt så du kan skicka på hjulen idag? De blir säkert lättare att köra med lite fetare däck på.

hade jag haft distanser hade dom suttit på för länge sen kan jag lova... jag har cadritningar men snubbarna som ska göra dom har semester 1 lr 2 veckor till. sen går de lite tid till för mätning av bromsoksdistans fram och distans till skivan bak.

har laddat båda mina batterier nu, kör slut de ena, byter och drar hem.

jag kom på en sak ang mätningen igår btw... hade du på lik- lr växelspänning?

Haft lite strul med hojen idag. Hoppas att allt lirar imorgon istället. Om någon är sugen på Arendal eller bara vanlig hojåka så hakar jag gärna på. Smhi lovar sol från 12 -> framåt

Haft lite strul med hojen idag. Hoppas att allt lirar imorgon istället. Om någon är sugen på Arendal eller bara vanlig hojåka så hakar jag gärna på. Smhi lovar sol från 12 -> framåt

Du missa tyvärr en skön körning på en snabb bana idag :cool:
kan ju kolla imorn va vädret säger så drar vi sen :)

Ja skönt att få sladda lite igen fast man har typ tappat allt....men lite vart det iaf... men skulle behöva träna mer...

ja banan var snabb och skön idag... fan att jag har så mycke att hämta in på dig... får stänga stenhårt nästa gång jag ser dig på innern... torpederingen av p_kerttu var ingenting... :crash han mår bra för övrigt men duktigt ont i växel benet.... :näsblod

jag kom på en sak ang mätningen igår btw... hade du på lik- lr växelspänning?

kul att se dig i blåröken från Häggen idag... jag mätte givetvis växelström men du hade nolla på lik oxå... (dubbelkollade försäkerhets skull..) hör av dig om du behöver hjälp med att få ihop grejerna... nu vet vi juh vart vi ska leta efter dig:tummenupp

Last edited:

slut sladdat för mig på ett tag:näsblod tror jag........ när jag kom till järnvägs spåret så började min moppe Knacka så inni helvete:huvet . vi pratade om vipparms lager innan jag drog, antar att de är det som gett upp ska öppna å kolla i veckan.

å hojjen som gick så bra!

ja banan var snabb och skön idag... fan att jag har så mycke att hämta in på dig... får stänga stenhårt nästa gång jag ser dig på innern... torpederingen av p_kerttu var ingenting... :crash han mår bra för övrigt men duktigt ont i växel benet.... :näsblod

kul att se dig i blåröken från Häggen idag... jag mätte givetvis växelström men du hade nolla på lik oxå... (dubbelkollade försäkerhets skull..) hör av dig om du behöver hjälp med att få ihop grejerna... nu vet vi juh vart vi ska leta efter dig:tummenupp

det känns tryggt:tummenupp
de ska nog inte vara några problem, problemet lär väl vara att hitta en ny stator... har ev en reservdelshoj som ska skrotas. ska se va han ska ha för hela skiten. så kan man ta de man vill ha å kränga resten vidare.

batteriet va inte på min sida igår heller. precis efter jag svängde från dej så va de kört. så vare snålkörning och jaga rätt varvtal, en bit hemmifrån dog de helt så jag fick stanna och byta batteri. blir nog inge mer för mej innan jag har fixat det. jag kan låna brorsans moppe och komma ner och piska av mej lite ändå:yoparty

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph