Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Är det nån som brukar åka grusväg? Testade lite på en kort stump & det var ju skitkul att sladda omkring :tummenupp

Är det nån som brukar åka grusväg? Testade lite på en kort stump & det var ju skitkul att sladda omkring :tummenupp

Jag köpte hoj just för det endamålet =)

Undviker dock att köra asfalt så mycket som möjligt, men är det någon som vill köra grus eller lera nån dag så säg till!

Jag köpte hoj just för det endamålet =)

Undviker dock att köra asfalt så mycket som möjligt, men är det någon som vill köra grus eller lera nån dag så säg till!

Jag följer gärna med. Måste dock få tag i ett nytt bakdäck först...fort! Det är helt, helt slut.

Någon som har ett att sälja? :)

Långa svepande asfalterade skogsvägar

Finns det några sådana häromkring??
Känner inte till omgivningen så väl, men är nästan desperat efter lite sköna turer på kurviga vägar.

Alla tips mottages med glädje.

Finns det några sådana häromkring??
Känner inte till omgivningen så väl, men är nästan desperat efter lite sköna turer på kurviga vägar.

Alla tips mottages med glädje.

Du anar inte...
Eftersom du står som mölndalsbo, så kan du prova att åka upp genom pixbo/mölnlycke, och sedan vidare förbi landvettersjön, och sen tar dem fina vägarna nästan inte slut, bara din kreativitet och motivation.

Eller så ser du bara till att möta upp någon av de andra som skriver här när de ska ut.

Du anar inte...
Eftersom du står som mölndalsbo, så kan du prova att åka upp genom pixbo/mölnlycke, och sedan vidare förbi landvettersjön, och sen tar dem fina vägarna nästan inte slut, bara din kreativitet och motivation.

Eller så ser du bara till att möta upp någon av de andra som skriver här när de ska ut.

Tack!!

Ska utforska detta omgående bums.
Ska även ansluta till övriga så snart tillfälle ges.

jaha då har man skaffat sig en Ktm 950 istället för den stulna 640:n.va inte roligt att köra hem den från trollhättan kan jag säga.jävligt blöt blev man.
hoppas hoppas det blir sol imån

Någon dom e sugen på lite åka om det är torrt på vägarna imorrn/idag? typ 13 vid gp eller nått?
hoppas för jag e iaf sjukt körsugen...

Häggen å ja drar ut en sväng...
så är det någon som vill haka på sår är det bara att komma te GP CA 13.30
eller ringa mig tillex på 070-2484949 så kanske ja svara :cool:

Usch vad det regnar :( Tur jag hann ställa in hojjen i trapphuset :tummenupp Får låsa ytterdörren så ingen förbannad granne knallar in

Usch vad det regnar :( Tur jag hann ställa in hojjen i trapphuset :tummenupp Får låsa ytterdörren så ingen förbannad granne knallar in

Det börjar se bra ut nu. Kan ana lite blå himmel här o där. Håller detta mindre skit väder i sig så kan det bli en bra åka dag imorgon.
Någon som skall ut imorgon? Totalt körda timmar för mig i år är ca 2!
Nu e man gött sugen....:)

Kan nog bli aktuellt med lite åka idag vid 17-tiden!

Hoppas att vädret håller i sig bara och inte pissar på oss...

Någon mer som är sugen?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...