Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Va fan gör du på dagarna nu för tiden då? Går hojen forfarande?

Haha ja men vaffan... Jag har ju ett jobb att sköta... Jobbar ju i Malmö jue.. Sa ju till dig att jag skulle va borta i två veckor.. emn nu e jag i Gbg igen.. och ja den går.. va trodde du? haha det e ju en Husa :arsele Får se om jag får på mig hjälmen så jag kan ut och åka lite då.. slå en sigal om det är nått...

Tjeeenare !!! efter en sommar utan 2hjul så e man tillbaka har köpt mig en ktm 625a smc såå non som man får åka med ?! ha de dunder !!!

Tjeeenare !!! efter en sommar utan 2hjul så e man tillbaka har köpt mig en ktm 625a smc såå non som man får åka med ?! ha de dunder !!!

Då måste det ha varit din hoj jag såg utanför inferno igår då?
Om du nu fortfarande jobbar där?

Last edited:
vart ut på årets iaf kortaste motard sväng... från garaget in mot stan över göta bron å hem igen :D

en del tog till å med bara halva bron å hem :cool:

Last edited by a moderator:
åh fyfan:näsblod , och jag som tänkte gnälla lite att jag har så jävulskt ont i röven efter den nya hojjen :)

Ja du det e inte mycket att klaga på.. jag har fan ont i rumpan för att asfalten e så hård......
Det värsta är att kalsogerna sitter kvar i såret.....
:yoparty :arsele :nurse :klappar :wiggle :Rockbanan :hoppskrat

Last edited by a moderator:
Ja du det e inte mycket att klaga på.. jag har fan ont i rumpan för att asfalten e så hård......

herrejävvlar! :crash
Det finns ett talessätt som säger att man inte blir en duktig ryttare förrän man har trillat av 100 gånger... Det kanske finns nåt liknande om man åker hoj? Då har du ett par gånger till att drutta i backen, häggen... ;)

Det finns ett talessätt som säger att man inte blir en duktig ryttare förrän man har trillat av 100 gånger... Det kanske finns nåt liknande om man åker hoj? Då har du ett par gånger till att drutta i backen, häggen... ;)

:hihi Ja då ligger väl vår allas Carl lille närmast till å bli duktig då :cool:

DU min mamma säger att du måste åka till sjukan å få det omlagt å rengjort annars får du infektion! och ja hon är sjuksköterska:nurse

du har sååå rätt.... jag har la "trillat" av snart 20 ggr:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP