Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

,

Jepp. det låter ju kanon!... blir dock svårt för mig att hinna med det nu under veckan tror jag. inte så att du har annat för dig i helgen och inte hinner åka hoj?!:tungan kanske skall du åka hem till ditt land över påsk?:va

Jasså... hmmm.. tycker du jag skall låna ut den till dig i helgen? :yoparty ska ju åka hoj på lördag jue.... WCX träff jue.... men söndag kan du ju låna den... sen på måndag åker den till malmö :tuttar Men bara att ringaom du e sugen.. jobbar ju hela dagarna:huvet

AHhhh äntligen hemma!!

Fan vilken dag! först på Ale ring å runt runt runt... sen in i skogen en stunf sen in te gbg hämta keso!... Ut i skogen igen:yoparty hahaa mkt skog idag nått över 3 mil skog:D :D med slicks:rolleyes:

tack för en Grym Tur! mögel Keso å hägg:tuttar :tuttar

Tack själv 10 timmars körning blev det för mig.. :) Stakars våra hojar bara.. :pannkyss

Seså upp med tråden nu så man kan lägga upp bilder.... :7peta

EDIT: JAG HAR JÄVLIGT ONT I RÖVEN.... :arsele

AHhhh äntligen hemma!!

Fan vilken dag! först på Ale ring å runt runt runt... sen in i skogen en stunf sen in te gbg hämta keso!... Ut i skogen igen:yoparty hahaa mkt skog idag nått över 3 mil skog:D :D med slicks:rolleyes:

tack för en Grym Tur! mögel Keso å hägg:tuttar :tuttar

tack själv... men roligast e nog mögels rädsla för träplankor på marken :tuttar

tack själv... men roligast e nog mögels rädsla för träplankor på marken :tuttar

haha Så Sant:tungan :tungan

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee :gnissla Jag har faktist vurpat på en sån när jag va liten och det sitter kvar i huvudet... :mad: Men det försvinner nog snart. Träning ger färdighet! (eller vad det heter.. :va )

jaa träning e bra... då slipper man kanske ha sönder kylare:tungan efter lite träning

Last edited:
Jasså... hmmm.. tycker du jag skall låna ut den till dig i helgen? :yoparty ska ju åka hoj på lördag jue.... WCX träff jue.... men söndag kan du ju låna den... sen på måndag åker den till malmö :tuttar Men bara att ringaom du e sugen.. jobbar ju hela dagarna:huvet

Jag med, är ju fan att man skall arbeta på dagarna. men är bara tills på torsdag. sedan blir de nätter igen!:tummenupp

Jag med, är ju fan att man skall arbeta på dagarna. men är bara tills på torsdag. sedan blir de nätter igen!:tummenupp

Jasså... ja så e det... ja jag skall jobba lite med men sånt e livet... Men får offra en dag för att du skall få prova då.. som sagt söndag kanske?

Last edited:

skit i malmö vafan! ta en dag ledigt så du får ut i skogen å leka:D

Ja jag hade gärna velat men chefen e fan sur redan nu :yoparty
Men vi får se... eller vänta? Sa ni måndag? då e det röd dag jue... så då e jag ju ledig :tuttar JAAAAAAA jag kan följa med :tungan

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph