Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Nu rengnar de. :näsblod

Klarade du dig hem keso utan att bli blöt?

Last edited by a moderator:
Vad är det där för ställe?:va

Uppe vid angereds bron. Mitt område. :D Vi körde på den vägen som jag har i min hjälm kamera film.

Sämsgård hur gick det för dig? kom det nån och hämtade dig eller? Inte din tur dag precis. :gnissla

Last edited:
om du anmäler dej i oförsäkrad grupp är det inga problem men jag rekommerar det inte om du är oerfaren banåkare då det är mest snabba killar och race killar i den gruppen

Ska piska skiten ur dem då...
Men men, det kollar vi på då vi kommer dit.:yoparty

Last edited:
:mad:
Uppe vid angereds bron. Mitt område. :D Vi körde på den vägen som jag har i min hjälm kamera film.

Sämsgård hur gick det för dig? kom det nån och hämtade dig eller? Inte din tur dag precis. :gnissla

Ja var väl hemma vid 5 tiden., nä fy fan vilken da, först punka å sen motorras:mad::huvet men men de e la bara att reparera å se gla ut..l. ska till finland å jobba i två veckor nu ja tror jag lämnar bort den så e den klar när man kommer hem... bra åkning var de ju dock innan:tummenupp

:mad:

Ja var väl hemma vid 5 tiden., nä fy fan vilken da, först punka å sen motorras:mad::huvet men men de e la bara att reparera å se gla ut..l. ska till finland å jobba i två veckor nu ja tror jag lämnar bort den så e den klar när man kommer hem... bra åkning var de ju dock innan:tummenupp

Det är aldrig roligt när sådant händer. fram för allt inte ute i skogen:tungan men vi hade ju turen med oss denna gången. men din husa var ju inte den enda husa som krånglade:gnissla skithoj!!!:tungan :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti