Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Jag blev tyvärr inte klar med hojen förrän 12.20, och hade inte hunnit in till stan förrän tidigast strax efter 13.00.

Så de blev att jag tittade på motogp istället, och när de var slut så regnade de ute:huvet .

Men blir de körning imorgon eller?

Å KTM som skall va så jeffla bra :cool: :D

Nu är hon "hel" och fin igen. Smörde t.o.m kedjan :)

Men svingen är helt förstörd nu. :gråta

Skruvar som hade lossnat.
1. Nummerplåten satt med en mutter ska va tre. :gnissla
2. Stödet hängde i fjärden. :gnissla
3. Och såklart drevet. :gnissla

Ne kesa jag tror inte Ktm håller för våran körstil. :D

Nu är hon "hel" och fin igen. Smörde t.o.m kedjan :)

Men svingen är helt förstörd nu. :gråta

Skruvar som hade lossnat.
1. Nummerplåten satt med en mutter ska va tre. :gnissla
2. Stödet hängde i fjärden. :gnissla
3. Och såklart drevet. :gnissla

Ne kesa jag tror inte Ktm håller för våran körstil. :D
gör om gör rätt:)
köp en Honda

asso tappa du drevet. e de därför den stod på kärra:D var de precis när ja hade åkt eller?, sabba du svingen? repig som fan elle? de e bara att dränka dina sorger

Kasst väder idag. :gnissla Jag åker och jobbar istället så får vi åka imorgon istället. Får se om jag kan sätta på kameran på något roligt ställe. :)

Jahopp. Då va premiärturen (efter extreme 640-makeovern) avklarad, trots det blöta vädret (kunde inte hålla mig längre).

Ca 15 mil blev de, och den går mycket bättre än innan uppdateringen, och då är den inte injusterad ännu.
Ska bli redigt kul sen när de är gjort och det inte är så himla blött och kallt ute.

Var lite stelt pga halkan och västeuropas repigaste visir (hade glömt de sen sist jag körde) men ändå riktigt kul. Hojen är väldigt stabil och låter hur gott som helst.

Jahopp. Då va premiärturen (efter extreme 640-makeovern) avklarad, trots det blöta vädret (kunde inte hålla mig längre).

Ca 15 mil blev de, och den går mycket bättre än innan uppdateringen, och då är den inte injusterad ännu.
Ska bli redigt kul sen när de är gjort och det inte är så himla blött och kallt ute.

Var lite stelt pga halkan och västeuropas repigaste visir (hade glömt de sen sist jag körde) men ändå riktigt kul. Hojen är väldigt stabil och låter hur gott som helst.

good for you:tummenupp :D

Jag var också ute och körde lite på de blöta vägarna förut. en liten kort tur på några mil:tummenupp även en kort tur på grusväg,satan i gatan vad kul det är. tänk om man hade lite mer grepp i sulorna:gnissla

Nu är filmkameran laddad och minikameran sitter fast på hjälmen. :) Så den som vill va med på film får ta sig till GP Kl --:--? imorgon. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti