Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Ska vi säga 12 då eller?

Och kan man fortfarande köpa supermotard tröja eller va det bara en gång man kunde de? Hittar inte tråden! :huvet

Jag vill köra grus! vet du någe bra ställe vi kan köra på?

Hmm nej ärligt talat vet jag inte det. Finns mycket uppåt gråbo har jag sett, men det är ju en bit dit upp. Men kanske ska testa åka gråbovägen och ta avstickare så fort man hittar nån? Kommer du till 12? Jag kommer, bara jag inte blir ensam med gruskulhjul :D :tungan

Hmm nej ärligt talat vet jag inte det. Finns mycket uppåt gråbo har jag sett, men det är ju en bit dit upp. Men kanske ska testa åka gråbovägen och ta avstickare så fort man hittar nån? Kommer du till 12? Jag kommer, bara jag inte blir ensam med gruskulhjul :D :tungan

Ja, det finns mycket uppe i gråbo-trakten.
Kan vara svårt att hitta en go resväg på grus om man inte känner till området, annars blir det lätt som du säger, små avstickare.

Ja, det finns mycket uppe i gråbo-trakten.
Kan vara svårt att hitta en go resväg på grus om man inte känner till området, annars blir det lätt som du säger, små avstickare.

Mm precis, en 200m lång väg så hoppsan står man mitt på gårdsplan och en sur bonde kommer gåendes med största rörtången mot en... :D

Förresten, hur länge kan man gasa i det stora sandtaget som ligger bredvid gråbovägen i gråbo?

Batteriet är dött o jag är för klen för o kicka igång hojen. Ni vill inte börja er lördagstur med o köra till gamlestan o kicka igång min hoj? DÅ är jag med o åker, men jag har som sagt endurohjul...

Mm precis, en 200m lång väg så hoppsan står man mitt på gårdsplan och en sur bonde kommer gåendes med största rörtången mot en... :D

Förresten, hur länge kan man gasa i det stora sandtaget som ligger bredvid gråbovägen i gråbo?

åk ut till Bollebygd och så imot tollsjö så finns det två grus hålor där det går att köra hur mycket ni vill plus att man kan köra bakom vårat hus men då måste man låna ut cykeln till mej med :D:D

Ja det kan jag ställa upp på. adress? ring 0731523603 så kommer jag med kickbenet och endurohjul.

Då var man hemma igen!

det tog slut ganska plötsligt det roliga.

åhååå, så dem ville bara blinka på oss???
jefla sätt, blev ju skitskraj när dem började precis bakom mig...

Dom skulle nog bara skräma oss. :skrämd Dom stannade vid macken och stog och tittade på oss ett tag sen stack dom. Det var väl kaffe rast eller nått. :D

Här kommer lite bilder ......från det roliga precis innan blåljuset dök upp.

Last edited by a moderator:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...