Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

någon som e sugen på att köra lite?
:yoparty

åker mot stan, sitter på hojjen kl13:30 (hojjen står i stan)

ring mig om nån vill åka!!!

0733-390369

Last edited:
Någon som är sugen på bus idag söndag.Tänkte köra en sväng i vid 13-tiden.Troligtvis grusväg

NS skrev:
2653472 Någon som är sugen på bus idag söndag.Tänkte köra en sväng i vid 13-tiden.Troligtvis grusväg

nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

hmm det var nog min sista tur iår med moppen i fredas:huvet
låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron:mad:

går inte attt kicka sitter helt fast, ventilerna kan inte öppna för de verkar slå i kolven:va ska öppna motorn nu i veckan å få mera svar.... om jag har kvar den:gnissla

hojjen står hos en kille jag träffade på bron med moppe han kom förövrigt på slangen så jag tänkte att han kunde hjälpa mig:yoparty

Robertzon skrev:
2654433 nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron

går inte attt kicka sitter helt fast, ventilerna kan inte öppna för de verkar slå i kolven:va ska öppna motorn nu i veckan å få mera svar.... om jag har kvar den:gnissla

hojjen står hos en kille jag träffade på bron med moppe han kom förövrigt på slangen så jag tänkte att han kunde hjälpa mig:yoparty

........den får bekänna färg, din Husa!!!:D :va Hade du inte nyss isär hela motorn?:confused:

Jag var ute och finkörde flera timmar idag.... utan att nåt gick sönder!!:tungan (måste va fegkörning av mig):rolleyes:

Surt iaf! Hoppas det går bra!:pannkyss :)

Robertzon skrev:
2654433 nyss hemkommen ifrån Danmark....:)

låg på slangen lite på älvsborgsbron släpper ner den å märker att den början gå konstigt, drar in kopplingen å moppeJÄVLEN DÖR mitt på bron:mad:

Och folk undrar varför man inte kör Husa :rolleyes:

:)

Plåtslagarn skrev:
2654542 ........den får bekänna färg, din Husa!!!:D :va Hade du inte nyss isär hela motorn?:confused:

Jag var ute och finkörde flera timmar idag.... utan att nåt gick sönder!!:tungan (måste va fegkörning av mig):rolleyes:

Surt iaf! Hoppas det går bra!:pannkyss :)

jo motorn är helt ny renoverad allt är bytt... :näsblod

Ja, och jag som nästan hade bestämt mig.... får nog bli att hålla fast i min. alpget. eller åtminstone skaffa mig en annan:) !:D :D

Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Är det några som är sugna att köra på motardbana till våren? De kommmer ha supermoto-träning på rallycrossbanan i borås varje onsdag!:yoparty

dewil skrev:
2659628 Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Är det några som är sugna att köra på motardbana till våren? De kommmer ha supermoto-träning på rallycrossbanan i borås varje onsdag!:yoparty

Låter kul!:yoparty
Fast då måste man väl ha licens, naja fast alla bultar, ingen glykol, uppsamlingskärl.......osv.....osv.....:va

Fast jag är sugen på att testa lite bankörning!:)

Neej för fan testa inte bankörning!! Det gjorde jag och nu går varenda öre till skåpbil, däck, m.m... :D :D :va

dewil skrev:
2659628 Neeeeej. lugn o fin! här e det inget som dör ut!... lite tråkig säsong bara!

Jaa för faen,det kommer nog bli mkt tränings köra där... Man får ju hoppas att kart banan oxå kan bli öppen för oss SuperMoto åkare... ;) :tummenupp

Kör gör jag bara inte på 17'tums, hurra för MKP Blixtås... :yoparty :)

Last edited:
Men hörr`ni, det är ju gokartbanan vi vill åt, rallycrossbanan suger i jämförelse. Den har man ju dessutom kunnat köra på ett tag nu, medans det ser mörkt ut med gokarten just nu, sista körningarna var i sommar. Får se när det kommer att kunna gå att köra på den igen. Eller så får vi göra en kupp eller nå´t...:)

Idag var jag o körde på blixås crossbana.. Skoj som fan. Men svårt och JOBBIGT. Ett halvt varv och jag var helt slut i armarna och då puttrade jag ändå runt på tomgång. När en CR85 ylade förbi som en ilsken geting åkte jag hem. :D :)

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back