Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

kesokungen skrev:
2608384 Körning Torsdag 16/11 Kl 12:00 GP[/B]. (Har alla gåt i ide lr :va )
1. Bauen
2. keso
3. :confused:
4. :confused:
5. :confused:

komigen nu...

Jag hade gärna hängt med men jag har ju inte motard kittet på nu! Trodde ju inte ni skulle köra mer i år.. :mad:

Men vill ni köra grus så hänger jag med... :)

Mögel skrev:
2608473 Jag hade gärna hängt med men jag har ju inte motard kittet på nu! Trodde ju inte ni skulle köra mer i år.. :mad:

Men vill ni köra grus så hänger jag med... :)

Tror gör man i kyrkan å de e inte här....
går de inte å byta tebax på din modell eller :D (visste att de fanns en hake me KTM)

kesokungen skrev:
2608673 Tror gör man i kyrkan å de e inte här....
går de inte å byta tebax på din modell eller :D (visste att de fanns en hake me KTM)

Går och går gör det ju alltid, :) Men jag burnade upp däcket :rodnar När ja bytte de! :gnissla

kesokungen skrev:
2608727 På...
A: svarar vi Bra Där :tummenupp
B: svarar vi Bra Där :tummenupp
c: svarar vi KÖP NYTT :D :tummenupp

Men jag tänkte vänta till våren.. Sen har min däck gubbe fullt upp med massa folk som ska ha vinterdäck... :mad:

Men ni kan väl köra grus. :nicka Eller så får ni hänga med och köra lite på "min" cross bana.. :D

Alming skrev:
2608777 Den vill jag se... :drool

Den ligger i bohus, Dock har ridskolan köpt upp marken så om dom är där och rider så får man inte köra :( Annars är det JÄVLIGT STOR bana! Med mycke sten och sand. :D Kanske kan dra dit i helgen? Du kan ju låna den enduron du lånade sist. :tummenupp

Mögel skrev:
2608987 Den ligger i bohus, Dock har ridskolan köpt upp marken så om dom är där och rider så får man inte köra :( Annars är det JÄVLIGT STOR bana! Med mycke sten och sand. :D Kanske kan dra dit i helgen? Du kan ju låna den enduron du lånade sist. :tummenupp

Tanken har slagit mig, vet dock ej om jag bara kan låna den sådär.
Men får jag chansen så tar jag den. LÄTT

VILL HA ENDUROHOJ NU!

Mögel skrev:
2608987 Den ligger i bohus, Dock har ridskolan köpt upp marken så om dom är där och rider så får man inte köra :( Annars är det JÄVLIGT STOR bana! Med mycke sten och sand. :D Kanske kan dra dit i helgen? Du kan ju låna den enduron du lånade sist. :tummenupp

Låter bra det! Har inte fått på crosshjulen än! Men snart åker tummen ur då blir det åka av!

MÖGEL//////
Funkar det att köra med mortarddäck eller måste man ha endurodäck på "din" bana.Köra till helgen skulle sitta som en fläskläpp.Körde 1timma grusväg i söndags runt nödinge o älvängen.Vet inte om jag orkar sadla om till endurodäck

NS skrev:
2609550 MÖGEL//////
Funkar det att köra med mortarddäck eller måste man ha endurodäck på "din" bana.Köra till helgen skulle sitta som en fläskläpp.Körde 1timma grusväg i söndags runt nödinge o älvängen.Vet inte om jag orkar sadla om till endurodäck

Tror inte det går med motard däck, Det är ju en sandbana! :va
Skickar med en bild på banan eller över banan! :D

Last edited by a moderator:
Mögel skrev:
2609682 Tror inte det går med motard däck, Det är ju en sandbana! :va
Skickar med en bild på banan eller över banan! :D

Var ligger denna bana?
Jag och en polare ska ut med fyrhjuling framöver och busa.
Det där såg ju minst sagt bra ut!! :tummenupp

Körning Torsdag 16/11 Kl 12:00 GP[/b]. (Har alla gåt i ide lr )
1. Bauen
2. keso
3. wheelie82
4.
5.

Antagligen hänger jag med, är ledig o allt. Hoppas på så många plusgrader som möjligt!
Ni är inte sugna på lite grusvägar?

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...