Vi som börnar motocross/enduro i Göteborg

Kom ner närmre götet så kan du ev få sällskap av mig. Ska få barn i januari men min sambo hävdar bestämt att han ska släppa ut mig på crossbanorna igen till våren så fort ja läkt ihop o ungen klarar sig utan mig i ett par timmar. Håller väl mest till på blixås o ma-lerums bana, ev blir det hisingen oxå.
Grattis till att bli mamma!!:rullandeu
Själv firar vi sonen i morgon som blir 1 år! :cpparty
Bor i Bohus så det e inte så långt ifrån, men kommer nog att ha Älvbygdens MK som klubb, men det säger ju inte att man kan köra på andra platser senare. :D Hade varit jätte kul!

En Husqvarna 250 te. Kan de vara nått för någon som är helt grön på enduro? Något spec man ska kika efter när man köper en beg?
Börjar bli bra sugen. :D

Kan man köra enduro någonstans? Börjar få riktig abstinens har inte kört på över en månad. Ska ju vara varmt året ut så endurodubben får ligga på hyllan en stund till.

Någon som vet vart man kan rulla lite??

Kan man köra enduro någonstans? Börjar få riktig abstinens har inte kört på över en månad. Ska ju vara varmt året ut så endurodubben får ligga på hyllan en stund till.

Någon som vet vart man kan rulla lite??

MK pionjär kör väl enduro varje lördag under vintern, dvs julafton nästa.

men nog säkrast att ringa träningsvärden först kanske inte många som kör julafton, kolla här: http://www6.idrottonline.se/MKPionjar-Motorcykel/MKPionjar/Foreningen/Arbetsrum/Enduro/Traningsvard/

Har nu köpt såndär landsvägsreggat lokomotiv-klump så om nån ska ut och bränna grusvägar e jag gärna på :D

eftersom allt över 100kilo e för tungt för bana/skog endå, och alla landsvägsreggade hojar endå e stora och trötta så spelar ju vikten ingen roll så köpte en africa twin :yoparty

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra