Vi som är 30+ hojar oxå

Fan, äntligen en Gubbtråd.

Fyller 40 nu i vår.

Fick min första moppe när jag var 8, en Nyman från -52.
Sen har det ramlat på vartefter åren har gått. 125 kortet togs 1982.
Vet inte hur många kolvar som gick åt de två följande åren på Kvarnan och KTMen. Alltid båslagen på vaden av kicken, ja ni som har haft 250 KTM vet vad jag menar.
Första tunga hojen 1986 var en CBX 1000. Blir fortfarande nostalgisk när jag ser en sån.
Köpte Blejden när den kom -92 men den såldes ganska fort när grabben kom till världen.
Återfall -97 med CBR. Sen lite nyare blejdar fram till 05 då det blev en ny R1a.

Båda barnen kör minihojar, frugan kör scooter.

Chirre skrev:

Fyller 40 nu i vår.

Båda barnen kör minihojar, frugan kör scooter.

Hehe, då är vi lika gamla, jag menar unga...
Kör du å frugan ihop ibland?
Min yngsta son har en Guldvinge, en R1 och en V-Max. På sin fönsterbräda. :D

41år, för några timmar sedan fick jag ett samtal jag väntat på. Yoshit sitter på din K6á så du kan hämta den när du vill :yoparty . Känner mig som ett barn på julafton, måtte det bli vår snart. :banana

46 år, A-kort sen -76. Garage, no kids (brorsans räcker å blir över), no villa. 3 turbohojar, en turbo-Saab å en Firebird 350" V8.

Fan vad sjukt, gubb-inventering på SH!!! :tomten
Men OK, jag gillar sjuka prylar och hänger på.
Född -59, A-kort -76 på Yamma AS-2a. Med få, korta, avbrott har jag haft hoj sen dess.
Idag: ZERO-Fighter'n som är en Suz 1327 -84 Kafé Räser, Dodge Durango -99, Total-preppad Anglia -60, Opel "Mini-Nomad" -60 och 170 cm jakt-häst -97. :yoparty

Fyller väl på med en gubbe till av 1959års modell.

Känner du dig gammal här, registrera dig på Bike.se och prata med måppefukkona ;)

// Mvh 20 år ung

ytterligare gubbe, 42 år ung :tummenupp

MC-kort sen 1980, körde Honda 125 ett par år. Höll upp i 15 år :huvet , köpte bandit och är nu på jakt efter något nytt :banana

En parkinson-darrig gubbe till..... 48år. Det är ingen som märker om vi får en adrenalinkick, vi skakar lika mycket ändå...

Äkta A-kort sen 1973! Yamaha AS2J rockar fett :yoparty
attachment.php

Chirre skrev:

Fyller 40 nu i vår.
...
Fler som ska ha party snart :hihi

Lite drygt en månad kvar. A-kort '82, upptäckte tjusning med bankörning förra året, ångrar bara att man inte började när man var liiite vigare... Å andra sidan har jag numer förstärkt skyddsutrustning i form av mindre kraschring runt midjan...

37år återfalls knutte sen två år tilbaka..jag nekar at vara 37 jag ar ju agentligen 22 (inuti huvudet he he..)

Blir 34år i maj,tog kortet förra sommaren,första hojen blev en Honda CBR 600 :) Väntar nu på denna sommarens kompis: Triumph Daytona 675 :banana

Fyllde 30 för en vecka sedan...har inte märkt av nån 30års kris ännu :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT