Vi slätar över Ghost i kampen om Tungelstavägen

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
"Jag har hela källar´n full av päron"!!! :rofl DÅRAR!

Av titeln att döma så trodde jag att det va en film ifrån Gayyyy hyllan, släta av minsann :D Dårar and i like it.

Vad heter gruppen som spelar :yoparty

GSXR1100R skrev:
Av titeln att döma så trodde jag att det va en film ifrån Gayyyy hyllan, släta av minsann :D Dårar and i like it.

Vad heter gruppen som spelar :yoparty

Joddla med siv. från Hässleholm!

Jajjemän Joddla med Siv är det allt... Dom är inte helt friska dom gubbarna... Kay ä gay är rätt skön den låten :7peta

Schysst rulle... =)

Haha! Härligt MikkE! Du fick till en go klippning! Hoppas du fick så du teg Ghost :D:D:D:D!

cool_adde skrev:
Haha! Härligt MikkE! Du fick till en go klippning! Hoppas du fick så du teg Ghost :D:D:D:D!

Hur många vittnen sa du att du hade?

Du påstår 6 VITTNEN i filmen, eftertexten säger 4 VITTNEN, 1 kameraman & 1 förare drajving äs häll. (najs drajvin' btw :tummenupp )
Tillbaka till skolan pojkvasker innan fabrorblå tar dig för olovlig körning. :fatta!
Du kan helt klart inte gått ut skolan ännu, så fel kan man bara inte räkna. :7peta

:crash :crash :notme

Teo skrev:
"Jag har hela källar´n full av päron"!!! :rofl DÅRAR!

Hahahaha Dom säger PÄROR=Potatis på gammal skånska, det är inte lätt med det skånska språket om man kommer från tokholm :D

Last edited:
Hahaha... Fy fan snacka om cool driftning på hög nivå. Gillas!!! :Bugar
Det är inte lätt med en VW Buss som knappt har några hästar under huven. Strongt gjort. :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av 5 möjliga!

SpoonMannen skrev:
Hahaha... Fy fan snacka om cool driftning på hög nivå. Gillas!!! :Bugar
Det är inte lätt med en VW Buss som knappt har några hästar under huven. Strongt gjort. :tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp av 5 möjliga!
110 monsterhästar! med typ 200nm. ur 5cyl. 2,5L Det är en jäkla bensinare med dieselkomp. Gött låter den iaf!:) Fast nu är dessvärre lite ojämt slitet på bakdäcken... Det guppar lite:P

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph