!!!!Vi söker ny sångare!!!!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu behöver vi en ny sångare med tryck i rösten och testiklar som inte hämmar röstomfånget :1pajas

Vi kör hederlig conan barbaren-metal och har en hel del låtar klara. Här är en, och ni har nog hört den förut. (Jag lirar trummor..)

http://hem.bredband.net/gussel/run.wma

Finns det någon i sthlms området som känner kallet?
 
Teo skrev:
Nu behöver vi en ny sångare med tryck i rösten och testiklar som inte hämmar röstomfånget :1pajas

Vi kör hederlig conan barbaren-metal och har en hel del låtar klara. Här är en, och ni har nog hört den förut. (Jag lirar trummor..)

http://hem.bredband.net/gussel/run.wma

Finns det någon i sthlms området som känner kallet?

fan!! det där var ju skitbra :banana :banana :banana en förlust för er att mista den sångaren...bra spelat teO :hej
ingen typ av sång jag sysslar med,, :3freak
 
Inte illa alls. Kan inte den musiken få plats i någon film som skulle kunna göras av någon på sporthoj? så blir det ju fler som hör den kanske.
 
Vi behöver en sångare som är lika ambitiös som resten av bandet.. :hej
 
Teo skrev:
Vi behöver en sångare som är lika ambitiös som resten av bandet.. :hej

Jag är sångare och gitarrist, men jag är tyvärr upptagen redan...lirar i Aphilion :tummenupp Säg till ifall du känner för att höra vår singel :hej

EDIT: Men jag spelar gärna med er när jag kommer och besöker Sthlm till våren :tummenupp
 
Last edited:
TheDude skrev:
Jag är sångare och gitarrist, men jag är tyvärr upptagen redan...lirar i Aphilion :tummenupp Säg till ifall du känner för att höra vår singel :hej

EDIT: Men jag spelar gärna med er när jag kommer och besöker Sthlm till våren :tummenupp




Vore kul att höra. skicka en länke eller en låt.
 
Finns det ingen rocksångare fär? :va fär?....här får lår lök amoniak.
 
Last edited:
Skicka ett PM. Han är iofs från Uppsala. Bonnläppar kanske ni inte vill ha.
 
berggren_martin skrev:
snyggt

men skippa höjningen :notme


SKIPPA höjningen?! du var inte påläst. vi läggen till ytterligare en höjning bara för dig.


De tio "shlagermetal"-budorden

Speed-picking,
Hög, ljus sång,
Dubbla kaggar,
Solodueller,
RIFF,
Shlagerhöjning/ar,
Tokroligt eller symfoniskt intro.
Snäll melodi efter solot,
Shlagerhöjning,
Shlagerhöjning.
:öl
 
grävde upp? Vår keyb-kille fick låten i gova av ärke-ängelen gabriell, och slagerhöjningen av sir lancelott.. :1pajas
 
Mattias skrev:
Skicka ett PM. Han är iofs från Uppsala. Bonnläppar kanske ni inte vill ha.
Hördududu.... Apapapap, Nu fick jag vatten på mitt kuvert.... :va


Nu har vi kommit i kontakt och vi får väl se vad som händer, är ju tyvärr en mycket upptagen bonnläpp som far land och rike runt, MEN jag har mycket jobb inne i Stockholm och ett kontor på Östermalm, så jag är ju i storstan i bland...
:rock
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top