Vi på forumet som tävlar

Stoffy skrev:
Tycker det var en bra idé Olle eller om det var Lennartsson.

Stefan Ljungberg från Örebro.
Tjatade på mina föräldrar att jag ville köra cross när jag var liten men jag fick inte ens åka mopppe då min mammas pappa körde ihjäl sig på en sådan.

Hade talang för sport så det fick bli basket.
Gick väl hyfsat, två SM guld och utnämnd till rookie off the year i Ligan. Var dock lite för liten för att bli riktigt bra. 192cm 100kg.

Kom på att det finns roligare saker att göra än att träna basket 9ggr i veckan. Testade roadracing och det gick väl ok, någon pool och pallplats som B-förare, men stul med hojen efter en krasch förstörde säsongen 99. Kände att jag hade så mycket mer att ge men då jag slutat med basket hade jag inte ekonomin att fortsätta.

Började åka cross år 2000, oj va svårt det var till en början, hade ständigt ont i kroppen. Körde även lite 70cc racing men helt plötsligt var jag stor i jämförelse, jag som var van att vara så ”liten”.

Testade motard i slutet av 2004 och tyckte att det var min grej. Trodde att jag skulle vara snabbare än jag var i SM 2005 men ett dåligt knä och utan träningsmöjligheter är det inte så lätt.

Styrka:
Går in för det jag tar mig för. Få människor kommer lika långt som jag med så lite talang.

Typiskt mig:
Vill gärna att det är jag som sätter begränsningarna för prestationen, därför vill jag ha de bästa grejorna till hojen, hemmabion, trummorna, skidorna eller vad det nu kan vara

Mål: topp 10 i SMSM, klass open. Samt att alltid vara snabbare än Johan Lennartsson i motard (cross blir ganska tufft)

Kör för: Marin och Fritid

har du övat på trummorna det jag visade :va :va
kommer någon dag och kollar så du gjort läxan :hihi :hihi :hihi

Lennartsson skrev:
När jag var i Usa och tränade för Donney Hansen så blir man fundersam på deras attityd kontra vår. Han presenterade sig på gymet en dag för en okänd bara som: Hej jag heter Donny och jag har varit amerikansk mästare 2 ggr. Killen han hälsade på svarade hej jag hetar mister X och jag e högsta hönset på banken i stan.
Dom e stolta för dom kan nått och ingen e avundsjuk...Här i sverige bemöts vi med stora ögon och Vem fan tror han han är då.... Nä var stolta ni som kan nått och sträva mot dom som är ännu bättre och se upp till dom. Sen kör ifrån dom på banan och sträva ännu högre.

Jag heter i alla fall Johan Lennartsson är 33 år, kört sen jag var 5 tävlat sen jag var 10 och tänker inte sluta på länge än.... Är inte så snabb jag vill vara men försöker...Mer info finns här för den som vill...... www.johanlennartsson.com

Donnie Hansen ?? När var det här :confused: han var ju som bäst runt -82 Vimmerby VM

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT