Vi med över 1milj SEK i årslön?!

Fan vilka muppar det finns.

Tjänar man mer än en mille om året så besitter man förhoppningsvis förstånd nog att inte starta en tråd om hur förträfflig man är. Idiot :finger

Vad har du för personnummer? Upp till bevis.

Haha. Lugn och fin nu. Jag tycker du verkar vara rätt arg, rätt ofta. Vill du prata om något?

undrar om individen som startade tråden verkligen tjänar en miljon om året. vilket skulle resultera i att han nog inte fick tillräckligt med kramar av mamma och måste få uppmärksamhet.

alt 2 han kommer från salem och ska gå på hembesök i sommar:P

ps inget illa mot salem:P var ett exempel...

Varför blir folk så upprörda över pengar? Jag har ingen miljon, och hade jag haft det hade jag inte sagt nåt om det på det här forumet, med facit i hand. :skrämd

:) Jag tror inte jag behöver någon närmare presentation....

Bor, det gör jag i en stor villa i ett sömnigt samhälle. (Försöker få min man att följa med mig på husvisningar ute på landet, men han är envis och tjurig.)

Jaha? :va

Last edited:
Jag fick 1331kr insatt på mitt konto idag av okänd sponsor, så kan nog taxera 1miljon denna period

Ligger en bit under.
Har dock en kompis.
En.

Han har ett litet företag med ett tiotal anställda.
Visste att det gick bra.
Fick av en händelse reda på hans inkomst 2006.
12 miljoner svenska riksdaler.
En mille i månaden.
Imponerad.
Är det någon som förtjänar de pengarna, så är det han.

:confused:

:) Jag tror inte jag behöver någon närmare presentation....

Bor, det gör jag i en stor villa i ett sömnigt samhälle. (Försöker få min man att följa med mig på husvisningar ute på landet, men han är envis och tjurig.)

de låter som att du är sjuk i skallen....

Last edited:
Var är tråden för oss som pyttsar mindre än 10% i inkomstskatt, varav endast någon sketen hundring går till svenska skatter?

Can't beat the feeling...

10%, jag håller mig till noll, man skattar ju ändå så mycke på grejerna man köper sen :tungan

:)Jag tror inte jag behöver någon närmare presentation....

Vaddåå..!! :va

Är det nu, vi underförstått ska fatta att din man tjänar så jävla mycket pengar att DU "tjänar" en miljon om året på att gå hemma.!!??

:näsblod

Och så undrar jag faktiskt en sak till...om du skulle behöva göra en närmare presentation...hur skulle den låta då..!! :3freak

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT