Vi måste ju träffas snart igen.

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Hoj
Fireblade 929 -01
Jag har snackat lite med Sven666 och Chille om detta och vi måste ju ha en fest snart. :yoparty
Dels för att fira att Chille blivit far, dels för att det var så länge sen vi sågs.
Finns ju massor att snacka om... :)

Eftersom Masterlord måste vara med (han är så rolig) så kan väl han försöka ordna fram nån helg där han är ledig och kan vara med.
Eller vad säger du Niclas??

Och Kinna-killarna: Ni ska ju givetvis vara med. :tummenupp

Så jag föreslår att vi spekulerar lite i detta och försöker bestämma nåt,
det vore jäkligt kul alltså..

Finns många man inte träffat än oxå...nu är det dax för det. :fyllisar

//VV

grillfäst!! med massa :fyllisar och :yoparty och :3freak sen lite :tuttar vilket resulterar i :kär sen får man :fatta! eftersom man är kaxig :FU men i slutändan :zpy .....

... hur låter det ?

sven666 skrev:
grillfäst!! med massa :fyllisar och :yoparty och :3freak sen lite :tuttar vilket resulterar i :kär sen får man :fatta! eftersom man är kaxig :FU men i slutändan :zpy .....

... hur låter det ?

Hehehe, det låter så gott att jag ska springa till kylen nu och ta med mig 3-4 pilsner till soffan... :D

Jag hakar gärna på ut någon gång! har inte haft någon möjlighet till det under sommaren tyvärr! Men hojta till lite i förväg så kommer jag, om jag är välkommen det vill säga!!

Sedis

Vägra vurpa skrev:
Jag har snackat lite med Sven666 och Chille om detta och vi måste ju ha en fest snart. :yoparty
Dels för att fira att Chille blivit far, dels för att det var så länge sen vi sågs.
Finns ju massor att snacka om... :)

Eftersom Masterlord måste vara med (han är så rolig) så kan väl han försöka ordna fram nån helg där han är ledig och kan vara med.
Eller vad säger du Niclas??

Och Kinna-killarna: Ni ska ju givetvis vara med. :tummenupp

Så jag föreslår att vi spekulerar lite i detta och försöker bestämma nåt,
det vore jäkligt kul alltså..

Finns många man inte träffat än oxå...nu är det dax för det. :fyllisar

//VV
Hmmm...? (Blädder, blädder) Harkel, host... (Blädder, blädder)
Ja hallå alltså, jag bläddrar lite i almanackan bara pojkar...
Nja....Mjoo..... Finns en liten ljusglimt lördan den 25:e kanske... (blädder, blädder)

Jag är på, kan ju inte låta bara Masterlord dyka upp som representant för Alingsåsmaffian. Här behövs förstärkning :D :fyllisar :yoparty

sven666 skrev:

... hur låter det ?

Det låter som att du precis rökt en hövding.

Jag är iallafall med på festen. Jag ska vara fullast. Stjärnstopp.

Jag vill jag vill,

Jag utmanar vem som helst på en ölhävartävling där vinnaren får 100 spänn av alla andra. Anybody in?

MrGooFy skrev:
Jag vill jag vill,

Jag utmanar vem som helst på en ölhävartävling där vinnaren får 100 spänn av alla andra. Anybody in?
,

beror på hur törstig ja e!! får väl hälla i mig ett paket med salt´först!!

GSX-R Micke skrev:
,

beror på hur törstig ja e!! får väl hälla i mig ett paket med salt´först!!

Salt? förklara! Klarar man mer om man har salt i kroppen eller?

nej såklart inte efter noggrannare tanke. Man blir törstigare.

:huvet

MrGooFy skrev:
Jag snackar en Bira, pengarna på bordet, vinnaren tar rubbet. Alla som vill får vara med. :fyllisar

Jag tror att det blir ungefär som att mäta vem som är mest hjärndöd, jag vinner alltid. :)

MrGooFy skrev:
Jag snackar en Bira, pengarna på bordet, vinnaren tar rubbet. Alla som vill får vara med. :fyllisar

ok, trodde vi skulle ha en ölhävar tävling som alla skulle va me på... hur fort försvinner ett glas för dig då??

GSX-R Micke skrev:
ok, trodde vi skulle ha en ölhävar tävling som alla skulle va me på... hur fort försvinner ett glas för dig då??

Alla kan väl vara med ifall dom vill det, vi måste ju inte köra med pengar. Men det blir mer spännande då. ;)

Inte en aning faktiskt, har aldrig mätt tiden, vet bara att en lumparkompis spöade mig så det skvätte om det... men han tog 2 stora stark på under 10 sek.

MrGooFy skrev:
Alla kan väl vara med ifall dom vill det, vi måste ju inte köra med pengar. Men det blir mer spännande då. ;)

Inte en aning faktiskt, har aldrig mätt tiden, vet bara att en lumparkompis spöade mig så det skvätte om det... men han tog 2 stora stark på under 10 sek.

då kan de bli jämt mellan oss!! ska kolla me en folkis efter min bastu å´se va ja häver den på!! :yoparty

Men då tar vi den 25 eller??

MrGoofy: Jag är dålig på att dricka snabbt,
vi får se hur törstig jag är.. :D

Ska bli jävligt kul att träffa McB, han har räddat mig här ett antal ggr..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman