Vi kommer alla dö!

Damn! Jag visste det!

Det enda sättet att klara sig är att ta ledigt och bara sitta på hoj 24/7!

Värdelös journalistik. Hälften "kan" bli sjuka. Implicit ljugande.

däääääm hälften av alla arbetande har ju redan blivit varslade:brinnerup
men men när medierna FAKKAT upp världsbilden av finanskris o alla näst intill har tröttnat på den då e de dax o dra upp nå nytt:banana

Seriöst, jorden är sjukt överbefolkad. Dessa pandemier är ju till för att det överhuvudtaget skall finnas något att leva för i framtiden. Bittert med sant.

ääh, jag är så jävla elak så inget biter. Efter 10år av genetiska experiment är jag nu totalimmun. Inte ens Aftonbladet kan sänka mig

Jag har avverkat det mesta av två av Europas mer tätbefolkade storstäder samt suttit i ett otal flygplan, tåg, färjor och flygplatser den sista veckan.

Tar vi istället de sista 2,5 veckorna kan jag lägga till ytterligare en tätbefolkad europeisk storstad, tre flighter, ett antal flygplatser, mer tåg och en kurs med folk från hela Europa.

Någon som vill ha en kram? :krama

Jag har avverkat det mesta av två av Europas mer tätbefolkade storstäder samt suttit i ett otal flygplan, tåg, färjor och flygplatser den sista veckan.

Tar vi istället de sista 2,5 veckorna kan jag lägga till ytterligare en tätbefolkad europeisk storstad, tre flighter, ett antal flygplatser, mer tåg och en kurs med folk från hela Europa.

Någon som vill ha en kram? :krama

Tja varför inte, menar slutet är onekligen nära så varför skjuta upp det?!:krama

Kanske var det hon menade... Mötte ett jehovas vittne när jag var påväg ut till bilen häromdagen. Hon sträckte fram en lapp och sa: "Tänk på att slutet är nära". Sen vände hon och gick.. :näsblod

Slutet har väl varit nära flera gånger enligt dom? :tungan

Seriöst, jorden är sjukt överbefolkad. Dessa pandemier är ju till för att det överhuvudtaget skall finnas något att leva för i framtiden. Bittert med sant.

En dag kommer moder natur ikapp, nån gång hinner vi inte hitta på nåt vaccin. Då löser sig mååånga problem. Se The Happening :D

Ja alla ska vi dö, frågan är hur gammla vi är när vi dör.

lite feber har väl ingen dött av?

Kanske var det hon menade... Mötte ett jehovas vittne när jag var påväg ut till bilen häromdagen. Hon sträckte fram en lapp och sa: "Tänk på att slutet är nära". Sen vände hon och gick.. :näsblod

Hon tänkte nog på 2012.
Det är ju då alla jehovas kommer bli frälsta o alla vi andra gå ett helvete till mötes....

Så börja omedelbart :Bugar ifall du vill rädda din själ.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman