Vi har vår i luften, var har ni er?

sommar o soool...mullrande hojjar susandes förbi längs vägarna.. :banana d va nice d..bara längtar ännu mer nu ju! Var i Spanien på snabbvisit i helgen..på en fika *flin* :kocko 20 grader....hemma igen med snö o rusk..var e våran sommar då?

Teneriffa på söndag om en vecka :banana fan va skönt det skall bli. Sen får dom för fan ha sett till att fixat till våren tills jag kommer tillbaka.

Jag vet var våren finns!! Den finns i tyskland, var därnere nyss och dom har torra vägar och 7 plus i luften... Fatta att hojkänlorna kom, och grusades lika fort när man kom hem igen... vitt vitt och brunt...

Jag sitter i Köpenhamn och här börjar det kännas som vår lite smått, i förrgår såg jag en fireblade som drog på för fulla muggar inne i stan, det var ett vackert vårtecken (och den enda moderna hoj jag sett här i hoj-ulandet).

Snart får jag komma hem till Stockholm och då vill jag tamigfan att det är vår där också, annars blir jag ond :huvet :)

Jag har faktiskt beställt vår nu runt april - maj för att vara lite snäll.
SÅ snart är det bara att :yoparty :fyllisar

Egentligen är det bara att hämta ut hojen och dra. Den första halvan av resan lär ju vara rätt jävlig iofs...

Bifogat

• weather.jpg
    weather.jpg
    18.9 KB · Visningar: 70
Nu är den här igen, vintergäcken.

Bifogar även en studie i kyla som jag kallar "ensam man på väg till dagcentret".

Bifogat

• vintergack.jpg
    vintergack.jpg
    86.3 KB · Visningar: 151
  • loneman.jpg
    loneman.jpg
    135.7 KB · Visningar: 122
Ja det är sannerligen inte samma fina utsikter som förra året vid denna tid. Det blir inget bomtält på balkongen i mars inte. :mad:

Bifogar en studie i tropisk regn som jag kallar "ensam motorcykel tar skydd under trätak brevid sjö". Bilder tagna igår. (Regn är gay, men snö är gayigare)

Bifogat

• regn1.jpg
    regn1.jpg
    41.9 KB · Visningar: 61
  • regn2.jpg
    regn2.jpg
    74.7 KB · Visningar: 79
  • regn3.jpg
    regn3.jpg
    54.4 KB · Visningar: 55
Ringo skrev:
Bifogar en studie i tropisk regn som jag kallar "ensam motorcykel tar skydd under trätak brevid sjö". Bilder tagna igår. (Regn är gay, men snö är gayigare)

Ja ja, ingen snö där kanske...man massa farliga insekter och grejer. Kanske sitter och lurpassar i din hjälm nästa gång...

:banana

Scand_0603171200_0603131435.jpg
:tummenupp

Mor har siktat snödroppar 10 mil söder om Sthlm, fan tro't, här snöar det...

När jag tittar ut genom fönstret ser jag gräsmattan, som dessvärre är täckt med 15 cm snö. :huvet

Det finns ingen vår.

lorkan skrev:
När jag tittar ut genom fönstret ser jag gräsmattan, som dessvärre är täckt med 15 cm snö. :huvet

Det finns ingen vår.

Hela 15cm? :rolleyes:

lorkan den försvinner juh på någon enstaka dag när det väl blir varmt! :banana

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...