Tingeling
envis
Nä Tingeling, jag menade när våra tjejer var små. Till åldern sett.
Vem kallar du gammal

Men använd unga nästa gång du menar "små till åldern" så man förstår

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä Tingeling, jag menade när våra tjejer var små. Till åldern sett.
Vi andra som är gamla, vi som varken är små till växten eller åldern, vi fattade vad han menade ändå.Vem kallar du gammalBara för att man har en gammal sambo så betyder inte det att jag är till åldern kommen.
Men använd unga nästa gång du menar "små till åldern" så man förstår
![]()
En F1-tokig kompiskompis bekräftar informationen att det är Tribuna D som är mest rock'n'roll.![]()
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?Rätta mig gärna om jag har fel men f1 har väl aldrig körts på misano? på så sätt borde det väl spela mindre roll om en f1-tokig individ tipsar om plats på banan, annan femma om det hade varit en motogp fanatiker.
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?
Jag har ingen som helst aning, det var det svar jag fick. Sanningshalten i det får någon annan bedöma. Har du någor mer matnyttigt än så att bidra med, så är vi nog alla tacksamma. OK?
Antingen har du en ond tvilling, VBK, eller så måste du ta din medicin lite mer regelbundet.Ååååååh Nollåttorna förnedrar sig igen!
Om ni nu är så kassa på allt utom att försöka verka bäst, så låt bli att ens försöka..
Ååååååh Nollåttorna förnedrar sig igen!
Om ni nu är så kassa på allt utom att försöka verka bäst, så låt bli att ens försöka..
Nu kan man iaf köpa dom på Motogp.com och det kostar väl inte mer?
Förslag, vi köper "General Admission" = Prato biljetter till lördagen och köper "Grandstand B" biljetter till söndagen.
Så nu var det beställt och betalt!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025