Vi åker till USA

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
om en månad, idag!! :banana

Vi börjar med två dagar i New York. Jag har inte varit där på 11 år och Yoshi har aldrig varit där. Vi ska gå på lite museum och typiska New York turist ställen. Undrar dock om nån har lite scyssta förslag på saker man ska se/göra utöver det "vanliga".. :)

Den 6/2 flyger vi ner till Tampa, Florida ( Clearwater ) och kommer vara där i 12 dagar. Där ska vi framför allt se Stuntwars och träffa Darius igen, och Leffe, vår företagsguru. :lol

Något i den delen av Florida som man inte bör missa?

Ska bli skönt att komma till något varmare klimat än vad vi har här hemma just nu!!!*brrrrrr*

Finns flera trådar om vad man ska göra i NY.
Kör dock mitt tips igen.

Rosewelt island. (linbanan dit ut hänger spindelmannen i i de nya filmerna).
Ballt ställe för lugnet skull. Själva stället imponerar inte så mycket, men att se Manhattan från sidan är ballt. Ha central park i ryggen och titta mot Plaza hotel, åt vänster ner till vattnet. Vanlig t-banetaxa. Köp med matsäck och snaska i er den där.

(själv ger jag mig av mot sydligare breddgrader på fredag. Åker Cheva van till Österrike och alpernas puder. 3 månader om allt går som det ska)

FreddaAbborre skrev:
(själv ger jag mig av mot sydligare breddgrader på fredag. Åker Cheva van till Österrike och alpernas puder. 3 månader om allt går som det ska)

Snö?????????

När det finns mer än tillräckligt här hemma ju!!!! :hihi

Jaja, du väljer det du gillar mest, så ha kul, och kom hem utan gips!!! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg