Vi är fucking frie

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det här var ju för jädra skoj, en 16-årig tjej som skrattade rättsväsendet i ansiktet och fick sig ett flin tillbaka. :D
Tänk om vi hade samma kutym i Sverige, brottsling som ine visar tillbörlig respekt fängslas. :yoparty
Finns ens domstolstrots i Sverige? :confused: Kungsgatangrabbarnas polare applåderade ju åt sina kompisars insats, (i sann Jerzy-anda förstås).

8 månader för en 16-åring som filmar överfall, det är bra straff.

Danmark börjar ju bli riktigt mysigt, synd bara att de snackar så äckligt och röker hela tiden överallt.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=587150&previousRenderType=6

Markus skrev:
2600742 Det här var ju för jädra skoj, en 16-årig tjej som skrattade rättsväsendet i ansiktet och fick sig ett flin tillbaka. :D
Tänk om vi hade samma kutym i Sverige, brottsling som ine visar tillbörlig respekt fängslas. :yoparty
Finns ens domstolstrots i Sverige? :confused: Kungsgatangrabbarnas polare applåderade ju åt sina kompisars insats, (i sann Jerzy-anda förstås).

Danmark börjar ju bli riktigt mysigt, synd bara att de snackar så äckligt och röker hela tiden överallt.

kraftiga straff från början, avskräcker, i alla fall en del. Helt rätt, domstols trots, visst, bara att dubbla straffet.

Markus skrev:
2600742 Det här var ju för jädra skoj, en 16-årig tjej som skrattade rättsväsendet i ansiktet och fick sig ett flin tillbaka. :D

Vänta bara när Benny vaknar.:D

hon får åtta månader fängelse för att filma dådet... den 17-årige som utförde den grova misshandeln fick sex månaders fängelse...

WTF!? men bra iallafall!

Werzion skrev:
2600835 hon får åtta månader fängelse för att filma dådet... den 17-årige som utförde den grova misshandeln fick sex månaders fängelse...

WTF!? men bra iallafall!

"Men flickan var även åtalad för andra brott."

Vad var det för brott tjejen misstänktes för? Utpressning :confused:

Ukiwaza skrev:
2600921 No no Dr.Phil from the Bronx!

Borde inte din signatur vara: FREEDOM OF SPEECH - USE IT OR LOOSE IT

Visst har vi råd med ett "O" till.. :)

Zee skrev:
2600939 Borde inte din signatur vara: FREEDOM OF SPEECH - USE IT OR LOOSE IT

Visst har vi råd med ett "O" till.. :)
Nej.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Ukiwaza skrev:
2600783 Vänta bara när Benny vaknar.:D

BBC är och tröstar Jerzy, han är jeTe LessEn tydligen. Sedan är det förnekelsemöte på något torg i Malmö, tror vi kan förvänta oss ett expert(?)utlåtande till kvällen dock.

Markus skrev:
2600986 BBC är och tröstar Jerzy, han är jeTe LessEn tydligen. Sedan är det förnekelsemöte på något torg i Malmö, tror vi kan förvänta oss ett expert(?)utlåtande till kvällen dock.

Fy fan :gnissla

honkiie skrev:

Sluta spamma. :mad:
Men, om vi ändå är inne på ämnet...

Det skrivs enligt nedan, och man kan inte och får ine lägga till något efter, ingen smiley -ingenting. Två blankrader mellan fy fan-objektet och slutsatsen:

fy fan

Eftersom min åskit tydligen är efterlängtad så kan jag lugna er: Jag tycker straffet är för lågt!

Vidare till herr Ukiwaza: Dig, plus ett par till på detta forumet, har jag ingen intention att debattera med, nu eller framöver. Helt och hållet utan ironi avstår jag från debatter med de som, av olika anledningar, påminner mig för mycket om jobb. SH ska vara kul!
Markus kan välja att ta detta som en komplimang...

bonny skrev:
2601121 Eftersom min åskit tydligen är efterlängtad så kan jag lugna er: Jag tycker straffet är för lågt!

Vidare till herr Ukiwaza: Dig, plus ett par till på detta forumet, har jag ingen intention att debattera med, nu eller framöver. Helt och hållet utan ironi avstår jag från debatter med de som, av olika anledningar, inte delar mina åsikter
Markus kan välja att ta detta som en komplimang...

Jag ta detta som komplimang.:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...