VHS urval 2 klart, resultat finns på hemsidan

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Jao, nu kan ni kolla om ni kom in på vhs.se och slipper vänta till på måndagen. Själv hamnar jag på ekonomilinjen i Lund som planerat.

Nu väntar man på bostad som ska dyka upp också.

Tack för att du meddelade att urval2 var klart för jag hade inte en tanke att kolla det idag annars. Jag kom också in där jag helst ville, på Chalmers. *JIPPPIIIIEEE!!!*. Så det blir väl till att fira ikväll då.

Villee skrev:
Jao, nu kan ni kolla om ni kom in på vhs.se och slipper vänta till på måndagen. Själv hamnar jag på ekonomilinjen i Lund som planerat.

Nu väntar man på bostad som ska dyka upp också.

Välkommen till Sveriges bästa student- och feststad, du kommer få sjukt kul! :fyllisar
Låt oss hoppas att arbetsmarknaden för ekonomer vänder bara, det ser inte så j-lä lattjo ut just nu kan jag intyga.. :4skrika

Att hitta bostad i Lund är inte det lättaste som du vet. Jag kan hålla utkik och PMa om jag ser nåt!

Hazel skrev:
Välkommen till Sveriges bästa student- och feststad, du kommer få sjukt kul! :fyllisar
Låt oss hoppas att arbetsmarknaden för ekonomer vänder bara, det ser inte så j-lä lattjo ut just nu kan jag intyga.. :4skrika

Att hitta bostad i Lund är inte det lättaste som du vet. Jag kan hålla utkik och PMa om jag ser nåt!

Tack, är på riktigt febril jakt efter bostad just nu, arbetsmarknaden lär ordna sig. :tummenupp

Edit: vet någon förresten varför jag fortf. står som reserv till det andra alternativet jag valt på VHS, och är struken på det första. Medan jag kommit in på den tredje? Menar de att jag fortf. har chans på komma in på 2a om inte tillräcktligt många registrerar sig eller nåt sånt?

Last edited:
Jag kom in på Ekonom i GBG men jag tror jag skall skippa det....får räcka med en akademisk examen.
Eller kan man välja lösa kurser från programmet om man vill?
Behöver bara 40p till för både ingejör och ekonom...
//M

Mingves skrev:
Jag kom in på Ekonom i GBG men jag tror jag skall skippa det....får räcka med en akademisk examen.
Eller kan man välja lösa kurser från programmet om man vill?
Behöver bara 40p till för både ingejör och ekonom...
//M

Hm, du kan väl börja på programmet och vänta tills de kurser du vill läsa startar och då läsa de, eller så kan du välja de som friakurser men då får du vänta lite till.

Villee skrev:
Hm, du kan väl börja på programmet och vänta tills de kurser du vill läsa startar och då läsa de, eller så kan du välja de som friakurser men då får du vänta lite till.
Jag klurar på det, frågan är om man "får" göra så...

Nyheter
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard