VFR 750 Fighter på gång

• Thread starter Thread starter Invalido
  • Start date Start date
ett sådant här i carbon har jag skickat efter

Bifogat

• 8bc34600f89a9845283d3bcb1e37ae2f_refined.jpg
    8bc34600f89a9845283d3bcb1e37ae2f_refined.jpg
    17 KB · Visningar: 740
Riktigt najs, Men jag gillar mer den där Flame Titanium :P
jo det e ganska fint men min hoj ska gå i carbon,silver o svart... har lite fler carbon saker på g som jag ska bygga ;-) kommer mer sen om det när jag har börjat...ska bygga en typ trekant i carbon på båda sidorne som ska dölja hålet mellen tank o ram ...nedre delan av tanken altså.. mellan tank,sadel,ram, o bakplasten...ja man ser om man kollar på bilderna

jo det e ganska fint men min hoj ska gå i carbon,silver o svart... har lite fler carbon saker på g som jag ska bygga ;-) kommer mer sen om det när jag har börjat...ska bygga en typ trekant i carbon på båda sidorne som ska dölja hålet mellen tank o ram ...nedre delan av tanken altså.. mellan tank,sadel,ram, o bakplasten...ja man ser om man kollar på bilderna

Ok, det blir nog riktigt bra då :D

ett sådant här i carbon har jag skickat efter
What I said :fakta
Det blir kanon, du köpte ett high level va?
Beställt hos Bikersneed eller? Om du gjort det så kan jag hämta det när det kommer, jag har handlat en hel del där och känner Roger.

Last edited:
What I said :fakta
Det blir kanon, du köpte ett high level va?
Beställt hos Bikersneed eller? Om du gjort det så kan jag hämta det när det kommer, jag har handlat en hel del där och känner Roger.
japp jag har köpt det där men köpte inte high pippe... det skulle inte bli bra då jag nu har R6bak..blir fel mått med bakplasten men har en kille som kan bygga o måtta till mig sen:)

:mad: snart slänger jag denna skitmätaren!!!! kablar så inni helvete!!:huvet :mad: &)%¤!!?+-&"@

Kämpa vidare med mätaren!

Ett tips är att märka varenda kabel med en dymo så fort du tatt reda på vart den går ngnstans. Använd ett sockerbitsblock och testa dig fram. Jag hade själv ett helvete, men det blev avsevärt mkt bättre när jag lyckades slita fram ett kopplingsschema att jobba efter! Good luck!

Riktigt snygg hoj redan nu! Men personligen hade jag monterat en bakdel från en annan Honda-modell, det brukar se bättre ut. Men som sagt, snyggt ändå:tummenupp

Då kom posten med ett paket!:D

Bifogat

• DSC00117.JPG
    DSC00117.JPG
    27.8 KB · Visningar: 65
  • DSC00118.JPG
    DSC00118.JPG
    36.7 KB · Visningar: 75
Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...