*FIREBLADE*
Ny medlem
finns det nån som har bild eller kan fixa en bild på hur slangen från vevhusventilationen till luftburken ser ut på en yamaha r1 årsmodell -99
tycker min t koppling ser konstig ut
tycker min t koppling ser konstig ut