drog igång husan (03:a) idag med min ännu ej finslipade kickteknik. den är nu bestyckad med NY(förbättrad) kickaxel. för den gamla gick av första dan
märkte att den läckte olja ner på avgasböjen och tänkte FAN men efter en snabb inspektion såg jag att slangen längst upp på toppkåpan spruckit vid slangklämman. och det måste väl vara vevhusventen och där skvetter det väl ganska mkt. i övrigt en enormt härlig cyckel att köra. lämnade in den för att byta axeln och passade på att kolla ventilspel samt olja,filterbyte. när jag köpte den fick jag ett stort kvitto på köpet som bevisade byte av ramlager,kamlager,kedjeguider,blabla. osv så den borde vara skottsäker. bytte till 07:ans svartplast idag. och riktar siktet efter ett akrasystem. en fråga till: Var får man tag i en bra verkstads handbok ?
tack på förhand
tack på förhand