Vettiga sommarskor

punk

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Hoj
MT-01 -05
Nån som vill tipsa om vettiga sommarskor, mina allväders är lite väl varma :huvet

Menar du att gå i eller menar du att köra hoj i?

Mina Sidi B One brukar funka bra hela sommaren. Minns jag inte fel var det lelles som sålde dem billigt för tillfället...

Ja jag skulle nog vilja tipsa dig om Lacoste skor, lätta och svala :D

Till mc:n skulle jag nog välja oxtar/tcs elr tcx stövlar.

Hade funderat lite på TCX AitTech (Mest baserat på namnet :) )

Lelles verkade ju ha riktigt vettiga priser på Sidi B One (1395:-). Antar att det blir en vända till MC-varuhuset och AWA och prova lite.

Sandaler :D

Skämt åsido...
Adidas Superstars eller någon form av skate-sko. Ser tjocka ut men ventilerar bra. Går i sånt året runt :tummenupp

Jag är inne på 6:e säsongen på mina Oxtar TCS gore-tex nu och de är det absolut bästa hojstövlarna jag ägt! :skitnöjd
Lägg hellre någon krona mer och bli nöjd så slipper du ågren...

Sidi Vertigo Air, jäkligt sköna samt perfekta för sommaren med bra ventilation. :tummenupp

Jag är inne på 6:e säsongen på mina Oxtar TCS gore-tex nu och de är det absolut bästa hojstövlarna jag ägt! :skitnöjd
Lägg hellre någon krona mer och bli nöjd så slipper du ågren...

Pengar e ingen trång sektor :D Skämt åsido. Skulle kunna vara ett alternativ

Sidi Vertigo Air, jäkligt sköna samt perfekta för sommaren med bra ventilation. :tummenupp

Lite för mycket star trek för min smak.

Vill att de ska va lite diskreta, skydda bra, inte va varma :tummenupp

Last edited:
Samma här, bortsett från att de gnisslar när man går med dem. Jag ska köpa lite silikonspray och se om jag kan fixa problemet. :va

Ska tydligen funka kanon :tummenupp
Inget jag har orkat göra dock, inte ofta man promenerar runt ändå...

Samma här, bortsett från att de gnisslar när man går med dem. Jag ska köpa lite silikonspray och se om jag kan fixa problemet. :va

Lite fett under plastdelarna så slutar de gnissla. Jag fixade mina för 2 år sedan o de har inte gnisslat sen dess. Innan jag fettade till dem så var det pinsamt att gå omkring i dem.
Jag använde teflonfett.

*/ ?>
Back