Vettiga nerlägg

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Första svängen på isen det här året :)

Fler bilder på: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194940

Video: http://www.youtube.com/watch?v=LCmr20xQGpc

2x.jpg
 
Hela sidan e ju böjd, växelpinne, fotpinne, styret i isen.... Respekt:yoparty
 
Last edited:
hur klarar sig allt vad växelförare, kopplingshandtag, fotpinne och styre med mera heter ur sådana situationer?:va ser helt klart bra ut dock!:tummenupp
 
Tack hörni :)

Japp det är posör, det är inget man sysslar med när man tänkt åka fort på is, men kul är det att se hur mycket man vågar ;)

hur klarar sig allt vad växelförare, kopplingshandtag, fotpinne och styre med mera heter ur sådana situationer?:va ser helt klart bra ut dock!:tummenupp

Det går bra, hojarna är byggda för att hålla ordentligt, vi vurpar dom ju rätt hårt på crossbanan nu och då ;)
 
Snyggt Olof:tummenupp . Är Du igång för säsongen nu, och vilken sjö är det Du gnager på? Istäcket på småsjöarna någon mil in från kusten verkar i alla fall ha växt till sig ordentligt - man mätte 2 dm i en fisksjö här i kommunen igår hörde jag...
 
Snyggt Olof:tummenupp . Är Du igång för säsongen nu, och vilken sjö är det Du gnager på? Istäcket på småsjöarna någon mil in från kusten verkar i alla fall ha växt till sig ordentligt - man mätte 2 dm i en fisksjö här i kommunen igår hörde jag...

I Gummark ca 1 km från mitt hus :) Du är välkommen! 1 dm har vi!
 
Det går bra, hojarna är byggda för att hålla ordentligt, vi vurpar dom ju rätt hårt på crossbanan nu och då ;)

aha, jag förstår:) jo, ser ju ut som om ni är i isen med det mesta som sticker ut där så jag tänkte att det väl lär både böjas och brytas med jämna mellanrum...:gnissla
 
aha, jag förstår:) jo, ser ju ut som om ni är i isen med det mesta som sticker ut där så jag tänkte att det väl lär både böjas och brytas med jämna mellanrum...:gnissla

Det är fjäderupphängt, det är gjort för att böjas!
 
Jag vill också testa på att leka på is med min KX250!

Varför inga ombord klipp? :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top