Vettig revanch!

FeeBee skrev:
Vet inte. Jag vet inte riktigt vad du var ute efter.

Få fram orsaken till varför folk antar att en del hundar mer eller mindre bitts så fort dom ser en människa.

Fast det va dumt av mig att ta upp det i den här tråden, det finns disskutioner ang detta i flera andra trådar.

Jag ursäktar mig

Jag hade tagit på mig uniformen(sh-tröja),glidit upp hos snubben o sagt-Du hajar väl va den här tröjan innebär?(konstpaus i 10 sek)-jag är medlem i samma community som Mavve.(paus igen)Han kommer pryla dig fett om du inte pröjsar min lack. Sen e problemet löst :tungan

Kolla om han har flickvän, om han har det skickar du hem 3 röda rosor och skriver: Tack för senast, hoppas vi kan träffas igen! Hade supermysigt... du är helt underbar! Puss Linda!

Sen kan du bara luta dig tillbaka i soffan igen....

Obs! Klokt är att vänta ca 2 månader så att du inte blir misstänkt!

korvgubbe skrev:
:rofl
..killen kommer bli rädd så han skiter ner sig.. Nästan elakt å hota med sånt!
YeeeaH!Fuck with the bros and you fuck with Mavve,burrrrr. :)

Frys ner några raklödderburkar med flytande kväve eller nått (borde väl gå att fixa någonstans) så att innehållet stelnar, skär upp burkarna och placera innehållet i hans handskfack... fyller halva bilen med lödder efter ett tag :tummenupp

Lartes skrev:
Förstog inte vad just pitbullen hade med sammanhanget att göra, hade det inte varit enklare att leta reda på en hund?

Måste det vara en pittbull?
Han kan ju inte säga att en tax ska komma... En pittbul är ju liksom THE hund, i det här sammanhanget...

Onödigt och göra som du har gjort om jag kan gissa rätt. Hade ju faktiskt varit mycket roligare att han skulle fått betala en omlackering på en bil som är 18år gammal :D

KalleNorton skrev:
Han kan ju inte säga att en tax ska komma... En pittbul är ju liksom THE hund, i det här sammanhanget...

pittbul hundar är totalt sjuka i huvet, en jävla idiot jävel hade bundit fast 2 pittbulhundar mitt på centrum i helsingborg MITT i gatan där man går så jag tänkte inte mer på det och skulle gå för bli dem så är en av hundarna ca 10cm ifrån mitt ben med munnen när jag vänder mig om så är han kanske 5cm ifrån en annan ben som verkligen precis får bort sitt ben :mad:

Quaya skrev:
pittbul hundar är totalt sjuka i huvet, en jävla idiot jävel hade bundit fast 2 pittbulhundar mitt på centrum i helsingborg MITT i gatan där man går så jag tänkte inte mer på det och skulle gå för bli dem så är en av hundarna ca 10cm ifrån mitt ben med munnen när jag vänder mig om så är han kanske 5cm ifrån en annan ben som verkligen precis får bort sitt ben :mad:

OT men pitbullar är inte sjukare än andra hundraser. Det är vanligtvis ägarna det är fel på. Problemet är att det klientel som vanligen skaffar pitbullar är "sjuka i huvudet" (typ kriminella eller unga män som vill vara störtcoola genom att skaffa en pitbull), men dessvärre är det hunden som får dåligt rykte.

Last edited:
Korvgubbens vandrande pinnar var ett utav dom bästa tips jag nånsin hört talas om, kan man verkligen bli utsatt för nåt värre.
Detta måste testas. Har nån nåt tips på vem?

Dragon skrev:
Hmm va inte lika vettig när jag bestämde mig för att ge igen.
Det är en lång historia men den innehåller 1st hammare,1spejburk, lite t-röd och entändare :mad: .
Omoget men mycket tillfredställade!

du skulle inte kunna vidareutveckla det här.. :corn

Tror inte att personen i frågan kopplar att det var jag som brännde bilen.
Tror faktiskt att han har det lite som söndags nöje att repa bilar i mitt område..
Och att få honom att betala hade varit lika lätt som att övertala min chef om att jag skulle ha 9veckor betald sem. :kocko

finnpower skrev:
Korvgubbens vandrande pinnar var ett utav dom bästa tips jag nånsin hört talas om, kan man verkligen bli utsatt för nåt värre.
Detta måste testas. Har nån nåt tips på vem?
Du kan få adressen om du vill!

Nyheter
Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Back