Vett & Etikett

Nu är det snart vår och fåglar som pippar i buskarna, en kollektiv gruppkram är vad som behövs för att starta igång en positiv vår.

Kraaaaaaammmmm :fyllisar

GSXR1100R skrev:
Nu är det snart vår och fåglar som pippar i buskarna, en kollektiv gruppkram är vad som behövs för att starta igång en positiv vår.

Vafan här sitter jag o tänkte läsa genom lite inlägg från veckan som gått o efter 30 min ser jag att allt är skrivet för sjukt längesen.

GSXR1100R skrev:

FYYYYYYYYYYYYYYY på dej som lyfter en så gammal tråd.... Fattar ju INGENTING.. När den här tråden skrevs, så körde man ju hela dagarna!!

/FW

watson skrev:
FYYYYYYYYYYYYYYY på dej som lyfter en så gammal tråd.... Fattar ju INGENTING.. När den här tråden skrevs, så körde man ju hela dagarna!!

/FW

Ja fy! Äckligt! Här ska inte gruppkramas, här vankas kompanistryk för brott mot forumlagen, rubriceringen lyder: 'Grov lyftning av gammal tråd'! :fatta!

:rolleyes:

Lokke skrev:
Ja fy! Äckligt! Här ska inte gruppkramas, här vankas kompanistryk för brott mot forumlagen, rubriceringen lyder: 'Grov lyftning av gammal tråd'! :fatta!

:rolleyes:

Exakt min tanke!! Tjära och fjäder är mitt tips på bestraffning!!

/FW

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...